Logitech Clearchat Pro USB headset for Mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Onlangs ben ik overgestapt op Mac en ik moet zeggen dat ik het geweldig vind. Het was alleen wel vervelend toen ik er vorige week achter kwam dat ik mijn Windows analoge headset van Logitech niet kan gebruiken met mijn Macbook, althans de microfoon daarvan.

Daarom heb ik eind vorige week een nieuwe headset bij Bol.com besteld zoals in de titel aangegeven maar ondervind diverse problemen. Deze headset kostte me 40 EUR dus ik verwacht hem toch wel naar behoren te werken.

Het gaat om het volgende:
-De knop die op de rechterkant van de headset zit om de microfoon aan en uit te zetten (als deze aanstaat brand er een rood lampje op de microfoon zelf) werkt niet of beter gezegd, de microfoon staat altijd aan en kan dus niet uitgezet worden (ongeacht of het lampje brand of niet).
-de kwaliteit op Skype is slecht. Ik hoor ruis (hetzelfde of meer dan met mijn analoge headset onder Windows en als ik met mijn vriendin bel zegt ze dat ze me ronduit slecht verstaat.

Daarom de vraag of ik misschien een slecht exemplaar heb ontvangen of dat het aan de softwareinstellingen ligt... heeft iemand hier ervaring mee en/of kan me helpen de problemen op te lossen.

thanks...

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik heb nog een beetje getest en het blijkt dus dat mijn microfoon in de instellingen van OSX op 'lijninvoer' stond. Het probleem is dat als ik deze verander naar de Logitech headset, dat ik niets hoor als ik een Skypetestgesprek doe. Met andere woorden de microfoon werkt niet. Welke instellingen kunnen hier mogelijk de oorzaak van zijn?

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A