Hallo,
Ik mis hier en daar een beetje cpu kracht en geheugen op mijn laptop.
Nu ben ik van plan om de zwaarte applicaties te draaien op een/de server (windows 2003 server momenteel)
Hieronder versta ik Photoshop en Autocad en dergelijke.
Alleen wil ik die niet doen via een extern bureablad, maar seamless.
Nu heb ik al lange tijd zitten zoeken naar software, en heb eigenlijk niks gevonden dat halemaal aan mijn eisen voldoet.
De het zou het mooiste zijn als het gratis was overgens.
De Applicaties die ik gevonden heb :
Citrix
Doet precies wat ik wil, maar is erge overkill en heeft daarbij ook een zeer hoge prijs
Ericom Powerterm webconnect
Ook die doet wat ik wil, maar wordt gepresenteerd als Citrix vervanger, en heeft ook een erg hoge prijs.
Ik weet dat van Powerterm webconnect een gratis versie bestaat voor server 2008.
Het probleem is momenteel alleen dat ik liever windows 2003 draai, en dat je de serial pas over een tijdje krijgt gestuurd.
en met een beetje pech heb ik een hele server ingericht en sturen ze me nooit een serial
Ik heb ergens gelezen dat windows server 2008 uit zichzelf al seamless RDP ondersteund.
Klopt dat ?
Werkt dat een beetje ?
Iedere optie is welkom en zal ik ook zeker naar kijken
Ik mis hier en daar een beetje cpu kracht en geheugen op mijn laptop.
Nu ben ik van plan om de zwaarte applicaties te draaien op een/de server (windows 2003 server momenteel)
Hieronder versta ik Photoshop en Autocad en dergelijke.
Alleen wil ik die niet doen via een extern bureablad, maar seamless.
Nu heb ik al lange tijd zitten zoeken naar software, en heb eigenlijk niks gevonden dat halemaal aan mijn eisen voldoet.
De het zou het mooiste zijn als het gratis was overgens.
De Applicaties die ik gevonden heb :
Citrix
Doet precies wat ik wil, maar is erge overkill en heeft daarbij ook een zeer hoge prijs
Ericom Powerterm webconnect
Ook die doet wat ik wil, maar wordt gepresenteerd als Citrix vervanger, en heeft ook een erg hoge prijs.
Ik weet dat van Powerterm webconnect een gratis versie bestaat voor server 2008.
Het probleem is momenteel alleen dat ik liever windows 2003 draai, en dat je de serial pas over een tijdje krijgt gestuurd.
en met een beetje pech heb ik een hele server ingericht en sturen ze me nooit een serial
Ik heb ergens gelezen dat windows server 2008 uit zichzelf al seamless RDP ondersteund.
Klopt dat ?
Werkt dat een beetje ?
Iedere optie is welkom en zal ik ook zeker naar kijken
I've GoT a solution