Toon posts:

Wireless Button Defect

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op mijn HP NC6220 is mijn fysieke knop om wireless aan en uit te zetten defect.
De hardware is geinstalleerd en is ook zichtbaar in de device manager.
Als ik op de fysieke wireless knop boven het toetsenbord druk begint het welbekende blauwe lampje niet te branden.

Kan ik op de een of andere wijze via een programma of iets dergelijks, de boel aanzetten?
Of het lampje brandt of niet, dat maakt me weinig uit...
Services heb ik gecheckt (Wireless Zero Config), Drivers zijn 101% correct, uninstall van de driver en meerdere reinstalls, driver rollbacks heb ik ook al geprobeerd, laptop opengemaakt en kijken of ik het knopje kan repareren heeft ook tot niets geleid.

Jullie hulp wordt bijzonder op prijs gesteld!

Funk

Verwijderd

Topicstarter
By the way, ik heb ook met die FN + F1 tm 12 geprobeerd... heeft ook geen resultaat gehad

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:33:
Hallo,

Op mijn HP NC6220 is mijn fysieke knop om wireless aan en uit te zetten defect.
De hardware is geinstalleerd en is ook zichtbaar in de device manager.
Als ik op de fysieke wireless knop boven het toetsenbord druk begint het welbekende blauwe lampje niet te branden.

Kan ik op de een of andere wijze via een programma of iets dergelijks, de boel aanzetten?
Of het lampje brandt of niet, dat maakt me weinig uit...
Services heb ik gecheckt (Wireless Zero Config), Drivers zijn 101% correct, uninstall van de driver en meerdere reinstalls, driver rollbacks heb ik ook al geprobeerd, laptop opengemaakt en kijken of ik het knopje kan repareren heeft ook tot niets geleid.

Jullie hulp wordt bijzonder op prijs gesteld!

Funk
Kan je hem niet in de propperties in device manager aanzetten?
Weet je toevallig wat er kapot is ?
Want die knopjes is 1 lange balk Die met een kabeltje op het moederbord is aangesloten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar hij werkt ook gewoon goed in de device manager...
Ik zie een icoontje in mijn taakbalk ervoor en ik kan ook naar netwerken scannen.
Ik krijg alleen geen netwerken te zien en er zitten er hier tientallen dus dat is onmogelijk.
Bovendien krijg ik met een andere laptop wel netwerken te zien.

De andere knoppen werken wel, het is alleen de wireless knop dus :)

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-03 19:58

itsalwaysme

Graast voor DB

Het lijkt erop dat je de tool van HP niet goed geinstalleerd hebt.
Deze tool verzorgt de functie achter de snelknoppen. Op mijn HP notebook heet deze tool: HP Quick Launch Buttons. Tevens heb ik ook de HP Wireless Assistant draaien. Ik weet eigenlijk niet welke van de 2 de functie achter de sneltoets verzorgt.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb alle software al van de site gehaald...
Maar ik zal dat nog een keertje proberen maar dat komt morgen wel.
Mocht er nog iemand een alternatief hebben voor als het niet lukt hoor ik het graag.

Bedankt voor de input alvast!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Waarschijnlijk is die knop een hardware-matige manier om je antenne aan en uit te zetten. Zonder antenne ga jij geen netwerken vinden.
Dit kan je niet met software oplossen, maar zal je voor moeten knutselen. Of gewoon garantie claimen, maar ik weet niet hoe oud de laptop is..

Hoe dan ook, dit heeft niets met Netwerken te maken.. zie ook: NT Beleid

[ Voor 7% gewijzigd door Equator op 18-11-2008 10:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.