Hallo,
Wij moeten voor een klant verschillende malen per maand een webform (asp) invullen met een nummer en vervolgens de gegevens hieromtrent afdrukken of opslaan.
Nu vroeg ik me af of er soms geen programm bestaant dat het volgende kan doen.
Op basis van een excell sheet een nummer invullen in het betreffende veld, vervolgens op 'ok' klikken en de bijhorende gegevens afdrukken of knippen en plakken in een txt bestandje...
De exell sheet met alle nummers (zo'n 1000-tal) zijn voor handen. Normaal is het de bedoeling dat een collega dit allemaal manueel gaat doen, maar volgens mij moet er een manier zijn om dit process te versnellen en dus te automatiseren...
Dus de stappen die moeten gebeuren zijn:
- nummer ophalen uit exell sheet en in het form plaatsen
- ok knop indrukken
- afdrukken naar pdf of opslaan naar vb pdf of iets dergelijks....
Heeft iemand raad?
Bedankt!
Evy
Wij moeten voor een klant verschillende malen per maand een webform (asp) invullen met een nummer en vervolgens de gegevens hieromtrent afdrukken of opslaan.
Nu vroeg ik me af of er soms geen programm bestaant dat het volgende kan doen.
Op basis van een excell sheet een nummer invullen in het betreffende veld, vervolgens op 'ok' klikken en de bijhorende gegevens afdrukken of knippen en plakken in een txt bestandje...
De exell sheet met alle nummers (zo'n 1000-tal) zijn voor handen. Normaal is het de bedoeling dat een collega dit allemaal manueel gaat doen, maar volgens mij moet er een manier zijn om dit process te versnellen en dus te automatiseren...
Dus de stappen die moeten gebeuren zijn:
- nummer ophalen uit exell sheet en in het form plaatsen
- ok knop indrukken
- afdrukken naar pdf of opslaan naar vb pdf of iets dergelijks....
Heeft iemand raad?
Bedankt!
Evy