Verwijderd
Ja dat is mogelijk,
De Kt7 heeft een maximale multiplier van 12,5
Dus 1200 x 100 moet lukken...
misschien dat je er met wat overklokken nog meer uit weet je halen maar dat moet jezelf weten
De Kt7 heeft een maximale multiplier van 12,5
misschien dat je er met wat overklokken nog meer uit weet je halen maar dat moet jezelf weten
Momenteel heb ik een Duron 750 op mn plankje , maar ik zat erover te denken een T-bird 1200 aan te schaffen, maar ik denk dat ik wacht tot de nieuwe generatie uitkomt. en dan haal ik een ander mobo-tje
Wow ik wist niet dat die kt7'tjes zo goed overklokkenOp vrijdag 23 februari 2001 18:28 schreef CB het volgende:
Nou Joppe, dat is niet overklokken hoor. Die bordjes ondersteunen gewoon een multiplier tot max 12.5, wat betekend dat er een max 1250 MHz processor op zou kunnen als je de FSB (Front Side Bus) niet meeoverklokt.
Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
1200x100?
toffe multiplier
. En een Tbird 1200 op een KT7 kan uiteraard, ik draai zelf zo'n setup
toffe multiplier
Verwijderd
hmmm...toch vreemd dat mijn KT7-RAID geen 105mhz fsb aan kan, zijn er meer mensen die dit hebben?
Verwijderd
Oke foutje...12 x 100 Mhz
mijn Kt7 loopt op 111 Mhz FSB en dat in combinatie met het meest brakke geheugen wat je kan hebben (merkloos, lelijk geheugen)
op CAS2
mijn Kt7 loopt op 111 Mhz FSB en dat in combinatie met het meest brakke geheugen wat je kan hebben (merkloos, lelijk geheugen)
op CAS2
Pagina: 1