Ik wil graag mijn laptop op mijn TV aansluiten, echter weet ik niet precies welke aansluitingen ik moet gebruiken. Ik heb al heel wat info doorgelezen en uitgeprobeerd, maar het lukt me tot nu toe nog steeds niet.
Wat heb ik:
Laptop:
HP Pavilion Dv6920ed
Deze heeft een 7-pins aansluiting.
TV
Philips CRT
Aansluitingen:
-2 scart
-rood/wit/geel/koptelefoon (zie hier, niet de onderste(4e) aansluiting)
-Aansluiting voor de antenne
Kabels
De meeste kabels zaten niet bij de laptop, maar bij de videokaart van mijn desktop pc.
De exacte namen weet ik niet, dus hieronder staan de links naar de plaatjes van de kabels/aansluitingen:
-Kabel1
-Kabel 2 (7-pins) + geel verlengstuk(heeft 8-pinnen aan een kant) + DVI (heb ik weinig aan?)
-Scart verloopstuk
-Nog een kabel met 4-pins aan beide kanten, echter heb ik hier geen aansluiting voor. (zowel voor de laptop als tv)
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen. Alvast bedankt
Wat heb ik:
Laptop:
HP Pavilion Dv6920ed
Deze heeft een 7-pins aansluiting.
TV
Philips CRT
Aansluitingen:
-2 scart
-rood/wit/geel/koptelefoon (zie hier, niet de onderste(4e) aansluiting)
-Aansluiting voor de antenne
Kabels
De meeste kabels zaten niet bij de laptop, maar bij de videokaart van mijn desktop pc.
De exacte namen weet ik niet, dus hieronder staan de links naar de plaatjes van de kabels/aansluitingen:
-Kabel1
-Kabel 2 (7-pins) + geel verlengstuk(heeft 8-pinnen aan een kant) + DVI (heb ik weinig aan?)
-Scart verloopstuk
-Nog een kabel met 4-pins aan beide kanten, echter heb ik hier geen aansluiting voor. (zowel voor de laptop als tv)
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen. Alvast bedankt