Zie titel. Heb het niet op dit forum kunnen vinden. Omdat het nogal lastig is om uit te leggen, heb ik hier een videocapture gemaakt. Hierin laat ik zien dat ik niks kan exporteren (venster floept weer weg) en mijn datumnavigatie, kalenders en afspraken verdwijnen/zijn niet zichtbaar terwijl ze dat wel horen te zijn.
Het is een bekend probleem met iCal dat normaliter opgelost zou moeten zijn na het legen van de cache files in de bibliotheek. Ik heb deze, nadat ik ze op een andere locatie had gebackupt, handmatig verwijderd (via prullenbak, alt + leeg). Helaas blijf ik last houden van de crash, ondanks dat de symptomen die overal beschreven staan overeenkomen en het legen van de cache het dus zou moeten verhelpen.
Wat doe ik fout?
EDIT:
sorry, verkeerd subforum, kan een mod hem naar software kicken?
Het is een bekend probleem met iCal dat normaliter opgelost zou moeten zijn na het legen van de cache files in de bibliotheek. Ik heb deze, nadat ik ze op een andere locatie had gebackupt, handmatig verwijderd (via prullenbak, alt + leeg). Helaas blijf ik last houden van de crash, ondanks dat de symptomen die overal beschreven staan overeenkomen en het legen van de cache het dus zou moeten verhelpen.
Wat doe ik fout?
EDIT:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 15:35 ]