Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
Lijkt me wel. Zolang het maar dezelfde versie betreft. Contact anders even met Ms, of kijk op de website. Microsoft.nl als ik me niet vergis.
[ Voor 44% gewijzigd door Noork op 17-11-2008 15:21 ]
OEM keys werken niet op installaties van retail software. Als je een retail installatie hebt zonder key en toch een OEM wilt installeren moet je een schone installatie doen.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Ah, ok, het is een XP Pro, Vista-upgrade (Ultimate) is gedaan met 'none genuine'-versie, zou ik dan een Vista-upgrade kunnen kopen en met die licentie activeren?
Net even MS gebeld: OEM kan maar vergt schone installatie, advies was om retailversie te nemen. Vergeten te vragen of ik dan geen upgradeversie zou kunnen kopen...
/update: Dat dus ook even gevraagd. Dat kan, maar dan moet ik eerst terug naar XP en dan nog een keer upgraden met de gekochte versie. Hm, leider Pindakäse, extra klusje, maar lijkt duidelijk dan. Upgrade scoren. (Marktplaats, 125 piek...
)
/update: Dat dus ook even gevraagd. Dat kan, maar dan moet ik eerst terug naar XP en dan nog een keer upgraden met de gekochte versie. Hm, leider Pindakäse, extra klusje, maar lijkt duidelijk dan. Upgrade scoren. (Marktplaats, 125 piek...
[ Voor 43% gewijzigd door Doane op 17-11-2008 15:54 ]
De DVD's van vista zijn allemaal het zelfde. Of je nou een OEM Home, of retail Ultimate hebt maakt niet uit.
Je kan Vista zonder key installeren. Je kan dan in een menu kiezen welke versie je wilt installeren. Deze gaat automatisch dan in een 30 dagen trial stand.
Heb je een niet legale versie van Vista van het internet afgeplukt, en heb je nog geen key ingevoerd, dan gaat het in ieder geval zonder problemen werken. Zo heb ik het zelf ook gedaan. Heb je echter al een key ingevoerd, dan is het nog maar de vraag of het gaat werken. Voor zover ik weet werkt het gewoon, zolang je maar een key invoert van een zelfde versie. Heb je dus Ultimate er op staan, dan een Ultimate key. Heb je Home Premium er op staan, dan een Home Premium key.
Je kan Vista zonder key installeren. Je kan dan in een menu kiezen welke versie je wilt installeren. Deze gaat automatisch dan in een 30 dagen trial stand.
Heb je een niet legale versie van Vista van het internet afgeplukt, en heb je nog geen key ingevoerd, dan gaat het in ieder geval zonder problemen werken. Zo heb ik het zelf ook gedaan. Heb je echter al een key ingevoerd, dan is het nog maar de vraag of het gaat werken. Voor zover ik weet werkt het gewoon, zolang je maar een key invoert van een zelfde versie. Heb je dus Ultimate er op staan, dan een Ultimate key. Heb je Home Premium er op staan, dan een Home Premium key.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Pagina: 1