Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke budget headset

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu een cheapo Philips headset, opzich geen slecht product maar wil toch wat beters.
Voor de zelfde prijs heb je de Sennheiser HD201, maar deze leek mij niet veel beter.

Voor ietsje meer heb je de zwarte Sennheiser. Maar omdat je in de winkels niet alles op kan zetten om uit te proberen,(alleen bij media markt) is een goede keuze moeilijk te maken.

Ik ben van plan de headset te gebruiken icm mijn iPhone en Mac. Ook voor op mijn Xbox gaat hij gebruikt worden.

Mijn budget is max. 40 euro. Tenzij de prijs/kwaliteit enorm goed zou zijn ben ik bereid iets meer uit te geven.

Het enige waar ik niet op zit te wachten, zijn enorme oorschelpen.

Wat raden jullie mij aan?
Zijn er misschien gelijkwaardige marktonderzoeken op internet te vinden, of enkel in in tijdschriften?

Bedankt.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Ga gewoon naar een winkel toe en vraag of je een headphone op mag zetten, mag bijna altijd wel. Vooral bij muziek-speciaalzaken. Daarnaast is de Sennheiser HD-serie echt wel een goede serie, ook de 2xx-serie is goed te noemen.

Overigens is het niet echt de bedoeling dat je zelf gaat vragen wat je moet kopen, dat kun je zelf ook bepalen. Sterker nog, wat ik fijn vind, kun jij ook ruk vinden!

Verwijderd

Zijn er misschien gelijkwaardige marktonderzoeken op internet te vinden, of enkel in in tijdschriften?
http://www.hardware.info/...lijkingstest_15_headsets/

Verwijderd

Topicstarter
alex3305 schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:08:
Ga gewoon naar een winkel toe en vraag of je een headphone op mag zetten, mag bijna altijd wel. Vooral bij muziek-speciaalzaken. Daarnaast is de Sennheiser HD-serie echt wel een goede serie, ook de 2xx-serie is goed te noemen.

Overigens is het niet echt de bedoeling dat je zelf gaat vragen wat je moet kopen, dat kun je zelf ook bepalen. Sterker nog, wat ik fijn vind, kun jij ook ruk vinden!
Nou, over het algemeen valt wel te zeggen wat mooi is en niet. Iedereen is het er over uit dat de oordoppen die je bij een Blokker MP3 speler krijgt enorm slecht zijn vergeleken met oordopjes van Sony of Apple.

Zou met koptelefoons toch ook zo moeten zijn?

Verwijderd

Heb je het nou over een headset of een koptelefoon? Zit nogal wat verschil tussen. Headset is met een microfoon...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:14:
Heb je het nou over een headset of een koptelefoon? Zit nogal wat verschil tussen. Headset is met een microfoon...
Nee, zonder microfoon. dit dus. wat ik momenteel heb:

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7076583A.gif

Verwijderd

Maar waar heb je zelf al gezocht? Over hoofdtelefoons zijn echt véél reviews te vinden hoor. Consumentenbond, Kieskeurig.nl, Hardware.info, desnoods ga je tweakers reviews bladeren...

http://www.kieskeurig.nl/hoofdtelefoon

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 12:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:19:
Maar waar heb je zelf al gezocht? Over hoofdtelefoons zijn echt véél reviews te vinden hoor. Consumentenbond, Kieskeurig.nl, Hardware.info, desnoods ga je tweakers reviews bladeren...

http://www.kieskeurig.nl/hoofdtelefoon
Ja, maar ik zou liever een test willen hebben die door een onafhankelijke organisatie is gedaan. Zoals je vaak in tijdschriften kan lezen.

Reviews op kieskeurig zijn vaak door maar enkele gebruikers en veel is ook niet beoordeeld.

Verwijderd

Topicstarter
Uiteindelijk de Sony MDR V250 gekocht. Zit lekker strak tegen je oren en lekker warme oren.

Geluid is iets beter, maar die Philips is zowat even goed en wel 13 euri ipv 42 euro.

Maar enige probleem, is dat het geluid helemaal niet hard gaat... vooral niet met mijn iPhone. Geluids staat vol open en de muziek staat ook op 100% audio ingesteld in iTunes...

Op de PC is het met geluid op zijn hardst net ietsje te hard, maarja, dan staat ie ook 100% open. Als mijn speakers erop waren aangesloten waren ze allang opgeblazen..

Is er iets wat er voor kan zorgen dat ik op mijn iPhone wat harder geluid heb? Het is wat aan de zachte kant...

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Waarom ben je niet gewoon even in de winkel gaan luisteren? Doen ze vaak niet moeilijk over hoor.

Verwijderd

Topicstarter
alex3305 schreef op maandag 17 november 2008 @ 20:23:
Waarom ben je niet gewoon even in de winkel gaan luisteren? Doen ze vaak niet moeilijk over hoor.
moeten ze uit de verpakking gehaald worden toch... En ik kan op zijn vroegst 10min voor sluitingstijd binnen stappen door mijn werk.

Maar geluid is wel goed, alleen had het wat harder gemoeten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Winkels zijn ook op zaterdag open...

Los daarvan, "Welke ... moet ik kopen?"-topics zijn op GoT niet de bedoeling. Een Tweaker wordt in staat geacht zelf eisen te stellen, relevante reviews en ervaringen te zoeken en dan zelf een keuze te maken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.