Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Agenda's synchroniseren van twee laptops

Pagina: 1
Acties:

• jwkempeneers
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05-2019
Een kennis van mij heeft twee laptops waarop Outlook 2007 draait. Op de ene laptop houdt hij in Outlook zijn agenda bij. Nu wil hij deze synchroniseren met zijn andere laptop om te voorkomen dat afspraken eventueel dubbel ingepland worden.

Wie kan mij vertellen of dit mogelijk is? Bijvoorbeeld door een UTP-kabel tussen beide laptops te hangen en handmatig te synchroniseren o.i.d.?

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:35

ByteDelight

Retro computing is alive!

jwkempeneers schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:23:
Een kennis van mij heeft twee laptops waarop Outlook 2007 draait. Op de ene laptop houdt hij in Outlook zijn agenda bij. Nu wil hij deze synchroniseren met zijn andere laptop om te voorkomen dat afspraken eventueel dubbel ingepland worden.

Wie kan mij vertellen of dit mogelijk is? Bijvoorbeeld door een UTP-kabel tussen beide laptops te hangen en handmatig te synchroniseren o.i.d.?
Ik meen dat Microsoft zelf een service aanbiedt waarmee je online kunt synchroniseren.
Als je dan twee lokale agenda's naar dezelfde online agenda synchroniseert, en dan weer 'merged' met je lokale agenda's, heb je wellicht een oplossing.

Google even naar die Microsoft oplossingen, misschien vind je je oplossing zelf.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com