Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb een aantal topics van de HTC Touch Diamond doorgelezen en het is voor de gemiddelde TD gebruiker duidelijk dat de accu niet lang mee gaat. Nu heb ik het volgende probleem:
Ik kon tot 2 week geleden nog wel aardig lang mee met mijn accu. Twee dagen minimaal bij (voor mij) normaal gebruik. Helaas gaat mijn accu de laatste tijd nog geen 12 uur mee, ook wanneer ik er praktisch niets mee doe. Nu zie ik bij actieve programma's altijd de activesync aan staan. Ik sluit deze geregeld af, maar na 5 minuten staat ie weer aan.
Kan het wezen dat de activesync mijn accu leeg trekt omdat hij steeds contact probeert te zoeken o.i.d. Ik weet ook niet voor elkaar te krijgen om deze uit te zetten en alleen aan gaat bij het syncen met mijn pc.

Als ik kijk in de status van ActiveSync staan daar de volgende gegevens:
laatste synchronisatie: 15-11-08 12:05
Laatste poging: 15-11-08 12:05.

Vreemd, daarna heeft ie verschillende keren aan gestaan waar ik problemen heb ondervonden met mijn accu.

Misschien ligt het aan het tweede punt: Ik heb mijn TD vaak in de actieve autolader omdat ik veel onderweg ben met TomTom. Deze laadt ook op wanneer de accu nog maar voor de helft is leeg getrokken. Ik heb altijd gehoord dat een Lion batterij geen geheugen heeft, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hier het probleem kan liggen. Klopt dit? (ik heb de accu al een aantal keren helemaal leeg laten trekken en daarna weer opgeladen, maar het probleem blijft)

[ Voor 9% gewijzigd door gertjan1985 op 17-11-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Is er iemand die hier verstand van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-08 19:45
Volgens mij gebruikt activesync geen extra batterij. D'r is een fix voor deze bug. Google effe op activesync fake server of zoek effe in het htc diamond topic hier op tweakers. Overigens kun je beter daar je vragen stellen ipv een nieuw topic te openen anders krijg je misschien problemen met de modjes...
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravaoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-07 15:27

ravaoo

Kunst is per ongeluk goe

Maar de fake server kan niet!

Ik heb daar namelijk het adres van onze exchange staan.
Is er nog een andere oplossing