Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Magnetronkip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-10 18:41
Morgen allemaal,

Ik heb 2 maanden geleden een abbonement afgesloten bij belcompany. het gaat hier om een hi 25 abbo met een HTC touch diamond, dit abbonement zou vandaag ingaan.

echter zat er bij de simkaart die ik heb liggen, een blad waar op staat dat ik naar 1200 moet bellen om het abbonement te activeren.

maar nu krijgen ik te horen van de dame bij hi dat ik helemaal niet bekend ben als nieuwe abbonee en de simkaart geregistreerd staat als niet uitgegeven.

nu heb ik dus een telefoon van 479 euro waar ik niks voor heb betaald, en mijn abbo staat niet geregistreerd waar ik wel getekent voor heb.

wat zouden jullie doen, ik heb HI 3 x gebeld en staat helemaal niks bekend van mij of dat simkaart nummer...

Live PVoutput 10.777 kW Tatooine | Hacking is like having sex. You get in, you get out, then you hope that you didn't leave something behind that can be traced back to you.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat dacht je ervan om met Belcompany contact op te nemen? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou contact opnemen met Belcompany. Of is dat een hele malle gedachte van mij?

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 11:44

ikbenwouter

! w t R

Gewoon niks doen met Belcompany, ander goedkoop sim-only abo nemen en genieten van je gratis telefoon :D

........................................................................................................................................................

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:24
Hetzelfde had een vriend van me met een Belcompany abo&telefoon.
Die belt nu al meer dan een half jaar met een gratis telefoon.

/edit: het probleem ligt vermoedelijk bij de administratie van Belcompany.
Geen slapende honden wakker maken...

[ Voor 30% gewijzigd door bas-r op 17-11-2008 11:28 ]

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
bas r schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:27:
Hetzelfde had een vriend van me met een Belcompany abo&telefoon.
Die belt nu al meer dan een half jaar met een gratis telefoon.

/edit: het probleem ligt vermoedelijk bij de administratie van Belcompany.
Geen slapende honden wakker maken...
Inbrekers proberen ook om slapende honden niet wakker te maken. Kunnen ze namelijk makkelijker de inboedel stelen....

Contact opnemen met belcompany en aangeven dat ze een foutje gemaakt hebben lijkt mij de normale gang van zaken.

• Magnetronkip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-10 18:41
ik ga sowieso even langs de belcompany hier in bergen op zoom aangezien ik daar nu aan het werk ben, om te vragen hoe dit kan.. maar wel een hele groffe fout ze hebben zelfs nog een maand geleden mijn telefoon om gewisselt omdat mijn scherm was ingebrand waarbij ze ook het contract hebben gezien..

Live PVoutput 10.777 kW Tatooine | Hacking is like having sex. You get in, you get out, then you hope that you didn't leave something behind that can be traced back to you.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit is een klantenservice vraag en gaat om die reden dicht. Wij kunnen je hiermee jammer genoeg niet verder helpen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.