Karma meer dan X in de min, ban?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:26

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Topicstarter
Soms zie ik reacties op de FP waarvan ik denk: :X doe eens even normaal. Vaak valt het mij op, na even in het profiel te hebben gekeken, dat zij met hun karma (en andere getallen) flink in de min staan. Kunnen deze figuren niet worden gebanned?

- Het niveau gaat daardoor weer omhoog
- Minder FP vervuiling
- Leukere discussies!
:)

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:47
Volgens mij is daar juist de waardering per post voor, door een bepaald niveau in te stellen voorkom je vanzelf dat je de meeste bagger ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Dergelijke personen hebben ook gewoon het recht om te reageren. Pas als de reacties zelf de spuigaten uitlopen, omdat ze niet door de policy komen dan wordt er wat aan gedaan. Verder wordt het afgehandeld door het -1 niveau.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:58

SmartDoDo

Woeptiedoe

Meer iets voor TMF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kixtart schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:15:
Dergelijke personen hebben ook gewoon het recht om te reageren. Pas als de reacties zelf de spuigaten uitlopen, omdat ze niet door de policy komen dan wordt er wat aan gedaan. Verder wordt het afgehandeld door het -1 niveau.
Maar wat als een persoon structureel op de -1 zit? Wat als de karma echt flink negatief is? Ik ken ook voorbeelden waarvan ik denk: liever kwijt dan rijk. Niet dat mensen direct een ban aan de broek geplakt moeten krijgen maar een waarschuwing is in sommige gevallen misschien wel op zijn plaats.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Mailen met het advies om anders te reageren kan altijd, maar zolang de reacties gewoon door de beugel kunnen zal het niet snel een reden zijn voor een ban.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Negatief karma heeft natuurlijk wel invloed op wat men kan op de website. Je kunt bijvoorbeeld met een negatief karma géén shopreviews invullen (zeg ik uit mijn hoofd).

Iemand bannen vanwege zijn negatieve bijdrage (puur op karma hoeveelheid) op T.net vind ik wat te ver gaan. Mensen die keer op keer het randje opzoeken qua wat kan, worden vanzelf wel aangepakt en aangesproken op hun gedrag. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Iemand bannen geeft 'm niet de kans om te verbeteren.

En daarbij, mensen bannen heeft een goede reden nodig. Niet dat iemand met negatieve waardering echt storend genoeg is om automatisch te bannen, daarvoor moet je echt negatief opvallen. Iets met uservrijheid en waardering. Als crew zijn we beter dan dat (het banwapen moet incidenteel blijven).
Pagina: 1