Helaas ben ik niet op andere topics mijn probleem tegen gekomen, dus vandaar hier even mijn probleem:
Heb sinds vorige maand een nieuwe Toshiba Satellite P300-19K laptop.
(ATI Mobility Radeon HD 3650 @ Windows XP Pro SP3)
Nu kijk ik wel eens via de laptop wat films op de tv.
Bij me oude laptop ging dit altijd zonder problemen (Component Video Out) en gaf direct beeld.
Echter met de nieuwe laptop krijg ik het niet werkend.
De laptop heeft een S-Video output met 4 pinnetjes, daarvoor heb ik een kabel
vervolgens doorgelinkt met een normale tulp aansluiting naar de tv, deze kabel gebruikte ik ook bij me oude laptop.
Wat ik geprobeerd heb, is via ccc panel tv te forceren, echter geen beeld
rebooten alles aangesloten, geen beeld
Diverse resoluties en refresh rates en Regio opties ingesteld, geen beeld
Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Zelf zou ik denken dat het eventueel aan de omvormer kan liggen, S-video naar tulp of aan de laptop zelf.
Aan de tv kan het eigenlijk niet liggen en de tulp kabel al helemaal niet omdat deze het wel prima deden in combinatie met me oude laptop
Heb sinds vorige maand een nieuwe Toshiba Satellite P300-19K laptop.
(ATI Mobility Radeon HD 3650 @ Windows XP Pro SP3)
Nu kijk ik wel eens via de laptop wat films op de tv.
Bij me oude laptop ging dit altijd zonder problemen (Component Video Out) en gaf direct beeld.
Echter met de nieuwe laptop krijg ik het niet werkend.
De laptop heeft een S-Video output met 4 pinnetjes, daarvoor heb ik een kabel
vervolgens doorgelinkt met een normale tulp aansluiting naar de tv, deze kabel gebruikte ik ook bij me oude laptop.Wat ik geprobeerd heb, is via ccc panel tv te forceren, echter geen beeld
rebooten alles aangesloten, geen beeld
Diverse resoluties en refresh rates en Regio opties ingesteld, geen beeld
Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Zelf zou ik denken dat het eventueel aan de omvormer kan liggen, S-video naar tulp of aan de laptop zelf.
Aan de tv kan het eigenlijk niet liggen en de tulp kabel al helemaal niet omdat deze het wel prima deden in combinatie met me oude laptop