Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

keuze voor helpdesk software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds enkele jaren een klein IT bedrijf in A'pen, en ik ben opzoek naar een software om onze helpdesk te runnen. We gebruiken momenteel nog goldmine 5.7 maar dit programma voldoet echt niet meer aan onze verwachtingen en ik ben opzoek naar iets wat meer mogelijkheden heeft.

Nu ben ik natuurlijk al aan het googelen geweest en uitgekomen bij Helpstar, Heat en consoorten. Maar ik denk dat deze software vooral gemaakt is voor grote bedrijven en niet voor een kmo met 4 werknemers.

wat ik wil ? ondermeer:
- ticketing van inkomende calls met automatische emailopvolging.
- incident mangement
- inventory management van de hardware van onze klanten
- uitgebreide rapportering
- eventueel koppeling aan telefooncentrale.
- exporteren van acties naar outlook.

aangezien er hier op tweakers veel techies zitten die in de ICT werken zou ik eens willen polsen met welke software jullie werken en of jullie er tevreden van zijn.

alvast bedankt voor de moeite

Verwijderd

Je kan eens kijken naar Topdesk (http://www.topdesk.nl)

Topdesk is er in diverse varianten, en is redelijk betaalbaar.

Verwijderd

Wij gebruiken op het werk ook Topdesk, maar als er veel mee gewerkt moet worden kun je het beste de versie met client nemen ipv de webapplicatie. Wij hebben tegenwoordig alleen nog maar de webapplicatie, en die is te traag om je bij te houden als je blind door de selecties heen gaat.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 17:37

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:12:
Wij gebruiken op het werk ook Topdesk, maar als er veel mee gewerkt moet worden kun je het beste de versie met client nemen ipv de webapplicatie. Wij hebben tegenwoordig alleen nog maar de webapplicatie, en die is te traag om je bij te houden als je blind door de selecties heen gaat.
Welke versie?
Daar lijkt nogal wat verschil in te zitten.

This footer is intentionally left blank

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wij gebruiken al een tijdje readydesk, hiervan krijg je de sourcecode, ik heb op die manier al redelijk wat aanpassingen erin geknutseld :)
www.readydesk.com en het kost maar EUR 200!

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

ajhaverkamp schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:14:
[...]

Welke versie?
Daar lijkt nogal wat verschil in te zitten.
Uit mijn hoofd zeg ik Enterprise, maar zou het even na moeten kijken op het werk.

edit: Even gecheckt, is idd Topdesk Enterprise 4

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 23:50 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:12:
Klopt, de web applicatie is soms traag / onhandig. Zelf ben ik ook niet zo gecharmeerd van sommige ITIL implementaties binnen topdesk zoals wijzigingsbeheer.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1