Beste Tweakers,
Ik ben bezig met een nieuwe baan, ik zit erover te denken om als PHP scripter in loondienst te gaan bij een bedrijf, het minimum aantal uren per week zal op 8 liggen. Als dat gaat gebeuren zal dat zijn per 1 januari 2009, dan ben ik 18 jaar.
Zonder als iemand met kapsones over te komen durf ik gerust te zeggen dat ik erg goed ben met PHP i.c.m. SQL en 3 jaar hobby- en 1 jaar werk-ervaring heb.
Ik heb inmiddels enkele klussen gedaan en opdrachtgever(Het bedrijf) is erg tevreden. We zijn beide erg tevreden met elkaar en vandaar dat we aan het kijken zijn naar loondienst.
Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie hier dat aanpakken, waarover onderhandelen jullie?
Hier mijn lijstje:
• Salaris bruto per uur
• Salaris netto per uur
• Vakantietoeslag in% van het brutojaarinkomen
• Vakantie-uren per jaar
• Pensioenregeling
• Minimum aantal uren per week: 8 uur
• Maximum aantal uren per week
• Verdeling van het aantal uren per week
• Proeftijd? Zo ja, hoelang
• Contract? Zo ja, hoelang
• Opzegtermijn in weken
• Extra's(Waar zou ik aan moeten denken?)
Alvast bedankt,
Ivo
Ik ben bezig met een nieuwe baan, ik zit erover te denken om als PHP scripter in loondienst te gaan bij een bedrijf, het minimum aantal uren per week zal op 8 liggen. Als dat gaat gebeuren zal dat zijn per 1 januari 2009, dan ben ik 18 jaar.
Zonder als iemand met kapsones over te komen durf ik gerust te zeggen dat ik erg goed ben met PHP i.c.m. SQL en 3 jaar hobby- en 1 jaar werk-ervaring heb.
Ik heb inmiddels enkele klussen gedaan en opdrachtgever(Het bedrijf) is erg tevreden. We zijn beide erg tevreden met elkaar en vandaar dat we aan het kijken zijn naar loondienst.
Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie hier dat aanpakken, waarover onderhandelen jullie?
Hier mijn lijstje:
• Salaris bruto per uur
• Salaris netto per uur
• Vakantietoeslag in% van het brutojaarinkomen
• Vakantie-uren per jaar
• Pensioenregeling
• Minimum aantal uren per week: 8 uur
• Maximum aantal uren per week
• Verdeling van het aantal uren per week
• Proeftijd? Zo ja, hoelang
• Contract? Zo ja, hoelang
• Opzegtermijn in weken
• Extra's(Waar zou ik aan moeten denken?)
Alvast bedankt,
Ivo