iPhone serienummer achterhalen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-11-2021
Hallo,

Spijtig genoeg is gister mijn iPhone 2G gestolen uit de binnenzak van mijn jas omdat een of andere idioot vergeten was de deur van de kleedkamer op slot te doen. Veel pech. Nu is mijn vraag, is er een manier waarop het serienummer van mijn iPhone kan achterhalen. Misschien probeert iemand mijn iPhone namelijk te verkopen en dan kan ik dat zien via het serienummer.
Ik heb nog backups op mijn computer staan en met het programma "iPhone backup extractor" kan ik wat bestanden uit die backup halen, maar ik heb geen idee waar ik het serienummer kan vinden.

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:15

Tys

Heb je de originele verpakking nog? Daarop staat het afgedrukt. Ik betwijfel of je het serienummer uit back-ups kan terughalen ..

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 17:59
Op de doos?
Anders heb je misschien ooit wat gekocht en toen het serie nummer moeten opgeven (bv. die videorecorder noteerd ook het serienummer als je die koopt). Dan kan je die mensen mailen.

De Bon?

Toen ik in de Apple store (Buffalo NYC) m'n iPhone kocht, heb ik de bon ook digitaal laten mailen. Daar staan de serienummers ook in

[ Voor 27% gewijzigd door mrFoce op 16-11-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

In iTunes kun je het serienummer van de laatst aangesloten iPod of iPhone terugvinden door met ctrl ingedrukt iTunes > About iTunes te openen. Dit staat ook beschreven in iPod: How to find the serial number.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-11-2021
Daedalus schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:06:
In iTunes kun je het serienummer van de laatst aangesloten iPod of iPhone terugvinden door met ctrl ingedrukt iTunes > About iTunes te openen. Dit staat ook beschreven in iPod: How to find the serial number.
Helaas werkt dit niet, het serienummer staat er niet bij. De bon nog de verpakking zal werken, omdat ik hem via via voor mijn verjaardag heb gekregen en dus geen beschikbaar heb tot de bon/verpakking (en degene die hem gaf heeft die ook niet).

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:00

Side-Kick

Timmy!

bekok schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:16:
[...]

Helaas werkt dit niet, het serienummer staat er niet bij. De bon nog de verpakking zal werken, omdat ik hem via via voor mijn verjaardag heb gekregen en dus geen beschikbaar heb tot de bon/verpakking (en degene die hem gaf heeft die ook niet).
Deze manier van werken werkt voor mij wel. In de scrollende tekst komt het serienummer van je iphone/ipod voorbij. En zoals in de link wordt genoemd, wordt het serienummer ook onder apparaten in iTunes vermeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Side-Kick op 17-11-2008 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

Als je je iPhone bij Apple hebt geregistreerd, kun je misschien via Apple Nederland je serienummer opvragen?
Ik bedoel deze site dus (het lukt mij dus niet om mijn reeds geregistreerde hardware te bekijken)
https://register.apple.co...aeOoaOVQH2tQkKcg/0.0.5.21
Edit: die CTRL-About in iTunes werkt in mijn geval het beste zie ik nu - vet!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 17-11-2008 13:09 ]

Pagina: 1