Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

probleem met word 2007

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik zit met een vervelend probleem. Ik moet een aantal verslagen afdrukken tegen morgen, mijn opmaak van de tekst op het scherm is allemaal goed. Maar als ik het laat afdrukken dan is een groot deel van mijn tekst met schaduw terwijl dit niet op mijn scherm staat. Hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb je al in de settings van je printer gekeken? Kopieer anders de tekst eens naar een schoon document via "Plakken speciaal" en kijk of het dan ook gebeurd?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
printer instelling is het niet,
als ik een woord kopieer naar een nieuw doc dan is het normaal maar telkens als ik de hele tekst kopieer drukt dit terug een deel af met schaduw.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Probeer eens 1 document naar notepad te kopieren en dan vanuit daar te printen.

Als het zich dan nog voordoet is het printer, anders misschien een kijken naar pagina-instellingen etc.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijder je normal.dot anders eens, misschien dat daar een standaard vreemde instelling in staat.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 21:01:
printer instelling is het niet,
als ik een woord kopieer naar een nieuw doc dan is het normaal maar telkens als ik de hele tekst kopieer drukt dit terug een deel af met schaduw.
Probeer 't eens me de helft van het document en probeer 't dan nog een keer met de 2e helft...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1