Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Audio / computer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Sindskort ben ik in het bezit van een Asus P5QL pro met windows XP 64 bits. Helaas heeft mijn computer een probleem, hij valt soms gewoon uit en herstart. Nu zie ik in mijn event viewer hetvolgende:

Error code 00000000000000d1, parameter1 fffffadf8ffe3c10, parameter2 0000000000000002, parameter3 0000000000000008, parameter4 fffffadf8ffe3c10.
-For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Via google vind ik geen oplossing voor het probleem. Wat ik wel zie is dat het wel eens te maken kan hebben met een verkeerder driver. Nu zie ik in mijn device manager staan dat de "Audo device on High definition audio bus" een ( probleem heeft met de drivers /geen drivers heeft). Nu heb ik via de Asus site de nieuwste drivers gedownload voor mij onboard geluidskaart. Helaas heeft dit niet geholpen, Tevens werk het geluid gewoon.

Wie weet wat er aan de hand is met mijn computer en welke drivers ik nodig heb om de "Audo device on High definition audio bus" te installeren.

Mijn dank is groot,

Ptouch

• X-DJiNn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:30

X-DJiNn

Knooier !

Heb je al eens memtest gedraaid ? Zou een geheugen probleem kunnen zijn.

Reepje d'r uit en weer proberen en met die andere hetzelfde tenzij je er maar 1 in hebt zitten.

Is je voeding zwaar genoeg, of overspannen :+

En heb je al eens op die link geklikt die Windows Vista je geeft. Wat geeft ie dan aan ?

SE5K-RWB // 20x S500 Optimizers // 10x 455WP Longhi 42 graden Oost / 10x 455WP Longhi 42 graden West // Totaal 9100WP // Marstek Venus E3.0 5,12kWh

Verwijderd

Topicstarter
X-DJiNn schreef op zondag 16 november 2008 @ 23:58:
Heb je al eens memtest gedraaid ? Zou een geheugen probleem kunnen zijn.
Is momenteel bezig, ik laat je zodra deze klaar is de resultaten weten

Reepje d'r uit en weer proberen en met die andere hetzelfde tenzij je er maar 1 in hebt zitten.
Dit heb ik niet geprobeerd maar wat ik wel zag was dat mijn geheugen op single mode stond ipv dual

Is je voeding zwaar genoeg, of overspannen :+
460 watt moet volgens mij voldoende zijn met wat ik heb.

En heb je al eens op die link geklikt die Windows Vista je geeft. Wat geeft ie dan aan ?
Melding is sinds ik mijn geheugen op dual channel heb staan niet meer voorgekomen. laat je weten als het weer gebeurt.

• X-DJiNn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:30

X-DJiNn

Knooier !

Ben benieuwd !

Hoop dat het is opgelost voor je.

SE5K-RWB // 20x S500 Optimizers // 10x 455WP Longhi 42 graden Oost / 10x 455WP Longhi 42 graden West // Totaal 9100WP // Marstek Venus E3.0 5,12kWh