Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ook problemen met XlNed??

Pagina: 1
Acties:
  • 1.623 views

Verwijderd

Topicstarter
Al dagen ondervinden de klanten van XlNed problemen met het downloaden van bestanden. Omdat Xlned aan het porteren is(alles overzet op een nieuwe server) zitten haar klanten al dagen in de kou.

Er wordt achter de schermen hard gewerkt, maar de klanten hebben geen bericht ontvangen van Xlned.

Omdat ondergetekende het een beetje zat was heeft hij een nieuwe provider gezocht die de eerste 3 dagen een gratis dienst levert. Van deze provider heb ik de link op het forum van XlNed gezet. Niet zo netjes, maar misschien worden de klanten nu wel serieus genomen.

De reden waarom ik dit bericht op dit forum plaats is, dat ik Tweakers.net een plaats vindt waar wij wel serieus genomen worden. Volgens mij hebben wij, als klant van XlNed ook rechten. Eén ervan is een goed geleverde dienst voor het geld wat wij voor die dienst betalen.

Als ik naar de bakker ga en een heel grof volkoren brood koop, dan neem ik toch ook geen genoegen met een brood wat verkocht wordt als grof volkoren, maar wat wel als zodanig wordt verkocht maar met meer dan de helft minder aan grondstoffen bevat.

Volgens mij heb ik mijn standpunt wel duidelijk gemaakt!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 20:06 . Reden: link verwijderd ]

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 20:36
Ik heb ook XLned, en ook last van deze probemen. Vandaag liep alles echter wel weer lekker..?

Anyway, de upgrade die zij doen is om de retentie te verhogen, helaas loopt dit echter niet zoals gepland. Erg vervelend maar niets aan te doen. Kan nou eenmaal gebeuren.

Ik las op het forum dat ze zullen gaan compenseren, dus ik zie nou niet echt het probleem buiten dat het vervelend is.

Verwijderd

Klinkt mij meer in de oren als verkapte *Spam*

Verwijderd

Topicstarter
PeterEs schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:27:
Ik heb ook XLned, en ook last van deze probemen. Vandaag liep alles echter wel weer lekker..?

Anyway, de upgrade die zij doen is om de retentie te verhogen, helaas loopt dit echter niet zoals gepland. Erg vervelend maar niets aan te doen. Kan nou eenmaal gebeuren.

Ik las op het forum dat ze zullen gaan compenseren, dus ik zie nou niet echt het probleem buiten dat het vervelend is.
Nou ik zie het probleem wel! Ik ben het dan met je eens.
XlNed neemt haar klanten in het forum niet serieus. Vandaar mijn reactie. Niemand van de klanten van XlNed heeft een bericht (persoonlijk) ontvangen waarin zij werkzaamheden heeft aangekondigd. Zij ondervinden problemen en dat is voor hun lastig maar ook voor ons klanten.

Nu al zit ik al sinds vrijdag met een downstream om te huilen. Nog geen 300 kb/s! En dat voor een 20mbit abonnement!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://forum.xlned.com/attachment.php?attachmentid=43&thumb=1&d=1226862122

bij mij loopt Xlned weer 100%

Verwijderd

Om te beginnen vind ik het bijzonder respectloos om een gratis dienst van een bedrijf welke bedoeld is om hun dienst te testen te misbruiken omdat jij toevallig even zonder een goede verbinding zit.

Dat terzijde. Ik ben al klant van xlned, nogvoordat er voor betaald moest worden. In al die tijd is het nog NOOIT voorgekomen dat ze hun klanten niet juist behandeld hebben of dat de klant niet heeft gekregen waar ze voor betaald hebben. Dat er nu even iets fout is gegaan hebben ze erkend. Dat ze niet goed gecommuniceerd hadden door de onverwachtse problemen hebben ze erkend. Dat ze de boel recht willen zetten en de klant de gemiste dagen willen compenseren hebben ze erkend.

Ik vind je een Ziellig mannetje om a. een dienst van een ander te misbruiken en b. tegelijkertijd een goedwillend bedrijf in kwaad daglicht te stellen.

Ik ben erg tevreden over xlned en heb ook nu geen enkele twijfel dat ze dit netjes oplossen!

PS. hier loopt het al geruime tijd weer normaal. lijkt er zoiezo op dat het probleem opgelost is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 20:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Na veel commotie en druk om mij een ban op te leggen op het forum van XlNed, zegt XlNed dat zij z.s.m. alle problemen op zullen lossen.

Ik verwijder de link naar de gratis newsserver en wacht geduldig af.

XlNed, bij monde van de admin en moderator gaan z.s.m. (wanneer) haar klanten aanschrijven. Iets wat natuurlijk al lang had moeten gebeuren!

Ik blijf klant, ondanks alles.

Suc6 XlNed en leer van alles!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 20:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Link verwijderd en verwijzing ook!

Verwijderd

Ondanks dat je netjes bent geweest en de link hebt verwijderd wil ik toch nog een vervolg comentaar geven.

Zojuist een email ontvangen van XLned. Een email met excusses en informatie over het probleem.Ze gaan ook in op de compensatie voor het probleem.

Alle klanten krijgen 14 dagen compensatie voor 4 dagen storing. ALS DAT NIET NETJES IS!?

Verwijderd

Topicstarter
Incie, je hebt gelijk. Echter is het jammer dat XlNed pas hiertoe overging na zeer hard aandringen (o.a. ondergetekende) en pas zo laat!

Dat wij 14 dagen compensatie krijgen is netjes, maar had niet nodig geweest als van te voren duidelijk gemaakt was dat er werkzaamheden plaats gingen vinden. Ook hierin zal XlNed zich gaan verbeteren en dat is heel normaal!

We leren allemaal hiervan,

• Gh0sty
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09-2023
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:14:
Incie, je hebt gelijk. Echter is het jammer dat XlNed pas hiertoe overging na zeer hard aandringen (o.a. ondergetekende) en pas zo laat!

Dat wij 14 dagen compensatie krijgen is netjes, maar had niet nodig geweest als van te voren duidelijk gemaakt was dat er werkzaamheden plaats gingen vinden.
Dat is niet waar er zou sowieso een mail de deur uit gaan alleen hebben we hier uiteindelijk mee gewacht omdat, wij eerst geprobeert hebben het probleem te verhelpen en daarna pas te gaan kijken wat de schade is om hierna in 1 keer een uitgebreide en concrete melding te kunnen doen over dit voorval. Ja we hadden het eerder kunnen aankondigen maar daardoor waren de problemen van het platform niet voorkomen.

En wij vinden dat het wel nodig was om te compenseren. Klanten hebben er last van gehad en wij vinden het dan ook niet meer dan normaal om hier voor dit soort schade (gezien het 4 dagen niet optimaal gelopen heeft) te compenseren ongeacht of het wel of niet aangekondigd is.

Verder heb ik nu niet de behoefte om weer een discussie met je aan te gaan gezien we deze al gehad hebben maar wil wel dat beide kanten van de verhalen gewoon duidelijk waren :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gh0sty op 16-11-2008 22:43 ]

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:22
Website en server plat?
Hier nu geen connecties en ook geen website van XLned. :?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Storings topic, zinloos en niet de bedoeling.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.