Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:12
Ik luister veel muziek. Binnenshuis altijd elpees en buitenshuis altijd met een discman + koptelefoon (uit het midde segement ). Nou geeft dit een uitmuntende geluidskwaliteit alleen om nou zo door de school te lopen........

Ik heb gister al oortjes gekocht (sennheiser CX300) die prima bevalen (nadat je hebt geleerd hoe je ze in moet doen). Maar daar hoort natuurlijk ook een MP3 speler bij. Nou mag hij niet meer kosten dan 100euro. (Dit omdat ik zo'n bedrag liever aan bijvoorbeeld een nieuw element uitgeef) En omdat ik 5 nummers op en lp gewend ben moet 4GB volstaan.

Ipod is geen optie omdat die voor mij te weinig formaten afspeelt (ook wil ik geen Itunes te hoeven installeren)

Zat zelf aan de : iRiver Lplayer (4GB) te denken. Heeft iemand daar ervaring mee. Begrijp mij niet verkeerd ik heb al uren gezocht naar mp3 spelers maar ik zoek naar ervaringen van mensen

Het gaat dus vooral om de plug and play & geluidskwalteit.

Bij voorbaad dank,

Roderik

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je het slotje op je vorige topic nog eens goed door moet lezen. Het op deze manier vissen naar ervaringen is niet de bedoeling. Je laat wederom geen enkele blijk van inzet zien. Nee, "ik heb al uren gezocht" is niet voldoende. We verwachten hier specifieke vragen, én duidelijk dat je jezelf ingelezen hebt. Er staat hier ook een stuk over in de FAQ.

Wederom dicht.

Dit topic is gesloten.