MP3 Speler (iRiver Lplayer)

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:57
Ik luister veel muziek. Binnenshuis altijd elpees en buitenshuis altijd met een discman + koptelefoon (uit het midde segement ). Nou geeft dit een uitmuntende geluidskwaliteit alleen om nou zo door de school te lopen........

Ik heb gister al oortjes gekocht (sennheiser CX300) die prima bevalen (nadat je hebt geleerd hoe je ze in moet doen). Maar daar hoort natuurlijk ook een MP3 speler bij. Nou mag hij niet meer kosten dan 100euro. (Dit omdat ik zo'n bedrag liever aan bijvoorbeeld een nieuw element uitgeef) En omdat ik 5 nummers op en lp gewend ben moet 4GB volstaan.

Ipod is geen optie omdat die voor mij te weinig formaten afspeelt (ook wil ik geen Itunes te hoeven installeren)

Zat zelf aan de : iRiver Lplayer (4GB) te denken. Heeft iemand daar ervaring mee

Het gaat dus vooral om de plug and play & geluidskwalteit

Bij voorbaad dank,

Roderik

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je loopt nu al lang genoeg op GoT mee om te weten dat we enige vorm van zelfinitiatief van je verlangen alvorens je een topic opent. Er is met Google een hoop informatie te vinden over deze speler, en daar zie ik in je topicstart niets van terug. Vissen naar ervaringen is hier niet de bedoeling.

We willen je best helpen met je keuze, maar wij gaan niet jou voorkauwen wat goed is. Dit topic gaat dus dicht wegens een gebrek aan eigen inzet.

Overigens horen deze apparaten thuis in PMD.

Dit topic is gesloten.