Toon posts:

Selexyz levert boek niet (maand geleden) en laat niets horen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in september 2008 een boek besteld. Deze is nooit aangekomen.

Ik heb hier inmiddels al contact gehad op de volgende manieren:
  • 3x voor gebeld
  • 4x voor gemaild
  • 1x een aangetekende brief
Er is mij telefonisch eens verteld dat er al is geleverd, maar dit is niet het geval.

De eerste twee keer dat ze opnamen is mij verteld dat ik gewoon moest e-mailen en dat het dan alsnog geregeld zou worden. Ik heb de laatste keer de belofte gekregen dat ik gebeld zou worden. Echter heb ik niets gehoord. Ik heb vorige week nog 5x gebeld op willekeurige tijden, maar vaak zijn alle medewerkers in gesprek en dan wordt de verbinding automatisch verbroken.

Ook heb ik al meerdere keren een e-mail gestuurd. Ik heb besteld en er is niet geleverd. Per brief, e-mail en telefoon heb ik ze al in gebreke gesteld.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik haal uit je opmerkingen dat je al betaald hebt? Want zo niet, dan zou ik gewoon lekker ergens anders bestellen :)

-> SF trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via iDeal betaald.

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:22
Selexyz in gebreke stellen en de koop ontbinden op basis van niet leveren binnen 30 dagen:
In de wet staat dat u het product uiterlijk binnen dertig dagen moet krijgen. Dit geldt voor alle producten die u koopt via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus. Maar dit kan ook anders zijn. Als een verkoper bij een product zegt dat het binnen vijf werkdagen te leveren is, moet hij zich aan die afspraak houden.
bron: Consuwijzer.nl

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.