Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[xp] "loading stock list" melding, geen idee waarvan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet zo gek lang krijg ik regelmatig een kadertje in beeld zonder knoppen, enkel lijntje dus, met de tekst "loading stock list". Google geeft wat autoverkopers, Yahoo niks zinnigs, hier is ook niets gevonden. Ik kan niet zeggen wel programma ik heb geinstalleerd en dat het vanaf dat moment gebeurde. Het lastige is dat het soms maar een fractie van een seconde in beeld is dus het valt ook niet goed te volgen door de processen te bekijken. Irritant is dat het fullscreen video reduceert naar klein scherm.

Ook als geen enkel programma open staat komt dat schermpje onregelmatig in beeld.
XP sp3, AMD systeem,
Residente programma's:
Avira security suite
Google desktop

Avira en AddAware geven geen rare dingen aan.

Suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Bijzonder. De leverancier van een amerikaans fotobeheerprogramma die ik had gemaild, ThumbsPlus, wist te vertellen dat het de screensaver Traffic was. Die heb ik idd een paar maanden geleden geinstalleerd, werkte niet meer, en weer gede-installeerd, maar dat bleek dus gewoon uitschakelen te zijn. Programma handmatig verwijderd en weg zijn mijn mededelingen!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm; bijzonder inderdaad dat zij dat weten. In ieder geval bedankt dat je de oplossing nog even post!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate