Hallo allemaal,
Ik zit met een probleempje, als ik d.m.v. Microsoft Outlook Web Access een e-mail wil versturen naar bijvoorbeeld mijn school mail adres krijg ik meteen een foutmelding terug in me inbox.
Ik krijg deze melding:
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp:
Verzonden: 16-11-2008 17:22
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
Pascal.Gordebeke@student.spamfacilitatieopleidingen.nl op 16-11-2008 17:22
U beschikt niet over de juiste machtigingen om e-mail naar deze geadresseerde te verzenden. Neem contact op met de systeembeheerder voor meer informatie.
<netwerk-server.pascalserver.nl #5.7.1 smtp;550 5.7.1 m.ij.n.ip has been blocked by Zen Spamhaus>
Netwerk-server is daarbij de naam van mijn thuisserver en pascalserver.nl het domein bij Active Directory.
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen, ik heb alles goed ingesteld ik kan wel e-mails ontvangen.
alvast bedankt,
Groetjes Pascal
Ik zit met een probleempje, als ik d.m.v. Microsoft Outlook Web Access een e-mail wil versturen naar bijvoorbeeld mijn school mail adres krijg ik meteen een foutmelding terug in me inbox.
Ik krijg deze melding:
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp:
Verzonden: 16-11-2008 17:22
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
Pascal.Gordebeke@student.spamfacilitatieopleidingen.nl op 16-11-2008 17:22
U beschikt niet over de juiste machtigingen om e-mail naar deze geadresseerde te verzenden. Neem contact op met de systeembeheerder voor meer informatie.
<netwerk-server.pascalserver.nl #5.7.1 smtp;550 5.7.1 m.ij.n.ip has been blocked by Zen Spamhaus>
Netwerk-server is daarbij de naam van mijn thuisserver en pascalserver.nl het domein bij Active Directory.
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen, ik heb alles goed ingesteld ik kan wel e-mails ontvangen.
alvast bedankt,
Groetjes Pascal
[ Voor 2% gewijzigd door sanfranjake op 16-11-2008 19:00 ]