Toon posts:

XP PRO 64 BIT

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil me de XP PRO 64BIT aanschaffen maar mijn vraag is als mijn moederbord voorzien is op 64BIT
Het gaat om de ASUS P5N-E-SLI hij zit nog in de doos er zit wel een driver bij maar heb van horen zeggen dat niet ieder bord een 64BIT aankan???

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 08:28

Koppensneller

winterrrrrr

Het al dan niet ondersteunen van een 64-bit OS zit hem niet zozeer in je moederbord, maar meer in je CPU. Als je een 64-bit CPU op je moederbord prikt, gaat dat prima werken met XP64.

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 13:58

SECURITEH

Man of legend.

Ik kan je aanraden dat er een hoop informatie in de handleiding staat die je bij je moederbord hebt gekregen.

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 20:58

Iska

In case of fire, use stairs!

Afgezien van je vraag, wil ik toch even melden dat je beter of op Vista 64-bit op XP 32-bit kan nemen! 64-bit ondersteuning voor Vista is namelijk al niet altijd even goed, maar voor XP is het echt een ramp! Nu zal de 64-bit ondersteuning in het algemeen wel beter worden in de toekomst, maar bedrijven zullen niet of heel weinig tijd steken in het ook XP-64 compatible maken, omdat er bijzonder weinig gebruikers zijn en het niet lekker werkt over het algemeen!
Dus kan wel, adviseer alleen niet om op XP-64 over te stappen!

-- All science is either physics or stamp collecting

Verwijderd

Topicstarter
Jasper91 schreef op zondag 16 november 2008 @ 15:22:!
Dus kan wel, adviseer alleen niet om op XP-64 over te stappen!
Ooh is dat zo , tja kijk ik heb dus dat moederbord en een INTEL E8500 en 2 x 8800 GTXen in bezit hij moet hoofdzakelijk gaan dienen voor Flight Simulator ... nu hadden ze mij verteld ga zeker over dan naar de 64bit deze is nog een stuk sneller maar nou twijfel ik alweer , ik heb nu XP HOME Edition mss voldoende voor mijn functie?
Hartelijk dank voor je reactie de andere ook trouwens. ;)

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04 22:36
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 15:47:
[...]

Ooh is dat zo , tja kijk ik heb dus dat moederbord en een INTEL E8500 en 2 x 8800 GTXen in bezit hij moet hoofdzakelijk gaan dienen voor Flight Simulator ... nu hadden ze mij verteld ga zeker over dan naar de 64bit deze is nog een stuk sneller maar nou twijfel ik alweer , ik heb nu XP HOME Edition mss voldoende voor mijn functie?
Hartelijk dank voor je reactie de andere ook trouwens. ;)
Heb je 4Gb aan geheugen of meer? Dan is het aan te raden om 64bit OS te kopen. Anders heeft het niet zoveel nut

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

KnightViper, we verwachten op GoT dat je voordat je een topic opent eerst zelf zoekt naar informatie. Dat zie ik niet terug uit je topic en daarom gaat deze op slot.
Of 64b wel of niet interessant is voor je en of het volledig wordt ondersteund kun je prima zelf uitzoeken, begin eens met het kijken naar drivers bijvoorbeeld :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.