+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Verwijderd
Het is jammer dat de organisatie voor internationale studenten hier niet wat meer organiseert mbt culturele evenementen want ze vonden het echt geweldig om te zien. Een van hen dacht Sinterklaas echt een heilige was die tot 5 december hier bleef.

En wat grijs maar dat komt door je witbalans.
En mijn poging tot een cross-processed imageWijnands schreef op zondag 16 november 2008 @ 17:14:
[...]
En wat grijs maar dat komt door je witbalans.
Wat een prutlucht hing er boven het hoofd gisteren zeg...
Anyway; 2 sfeerplaatjes van mijn kant:
Hilversum
1 - Blazers..

klik voor groot
2 - Aankomst van de beste man

met dank aan de "binaire" verloopfilters
edit: sOid je hebt gelijk, is aangepast.
[ Voor 6% gewijzigd door djkooij op 16-11-2008 19:12 ]
* sOid wilde ook gaan, maar had koppijn dus totaal geen zin in schreeuwende kinderen
@ boven: waar is dit in Hillywood? Ik ben er behoorlijk bekend maar dit herken ik niet. Of is het daar beneden bij de Havenstraat?
[ Voor 27% gewijzigd door sOid op 16-11-2008 19:26 ]
Ah oke. Is wel een leuke plek daar, bijzonder zo in 't midden van Hilversum. Heb daar nog gefilmd voor een schoolopdrachtdjkooij schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:41:
Klopt, is bij de "oude haven" aan de kant van de oude zoutsilo/opslag waar nu een grote viswinkel in zit. Van boven had je een aardig zicht op de aankomst en de beste man kwam daar ook langs op zijn paardje.
Gewoon beetje pushen en pullen.
Waar zijn de kids trouwens? Veel boeiender dan kiddievriend.
|>
Jammer van de flits. Je ziet nu de schaduw van z'n staf.Wijnands schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:47:
Verzameltopic voor de leukste sint foto's van 2008. De sint is nu weer in het land dus we kunnen weer. Ik stel voor om de pics in dit topic zo te houden dat we ze ook aan de allerkleinsten kunnen laten zien.
Ik trap af:
Toespraak na welkom van de winkeliersvereniging:
[afbeelding]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
Sinterklaas!
Vind deze erg mooi gelukt, omdat deze echt uitstraalt van 'lieve oude man'.
Geeft wel weer inspiratie deze tijden