Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word] Problemen met opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort problemen met het opslaan van documenten. Ik maak een nieuw document aan (met opslaan als) en begin er in te werken. Als ik na een tijdje het bestand probeer op te slaan krijg ik een foutmelding: kan opslaan niet voltooien wegens fout met bestandstoegang. Ik druk op 'OK' en de titel verandert in "~WRL(willekeurig getal)" en ik krijg het scherm 'opslaan als' ervoor waarin Word (2003) het document wil opslaan als een tmp.

Tot nu toe is dat alleen vervelend want ik kan het ook nog wel als doc document opslaan maar deze problemen leveren ook corrupte documenten op waardoor ik bijvoorbeeld later alleen nog maar blokjes aantref in mijn document of dat twee verschillende documenten door elkaar gaan lopen.

Ik heb Word opnieuw geïnstalleerd en er uiteindelijk een nieuwe versie opgezet (2007), maar het probleem blijft voortbestaan.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan aanpakken? Alvast ontzettend bedankt voor uw hulp!

Verwijderd

Ik heb dat zelfde probleem gehad op mijn laptop. Las na lang zoeken op internet dat het kan komen door het anti-virus programma. Ik heb KAspersky 2009 en heb die uitgeschakeld en inderdaad het het probleem iis opgelost. Ik bedenk me nu dat het ook is ontstaan nadat ik dat Kaspersky heb geïnstalleerd. Vreemd is dit ik op mijn desktop thuis ook KAspersky en Word 2003 geïnstalleerd en heb ik dat probleem niet, maar .. die harde schijf is veel groter. In mijn laptop is dat maar 20 Gb en 20 GB voor mijn documenten. Dus denk ik dat het een combinatie is van te kleine harde schijf en Kaspersky. Ik heb KAspersky verwijderd en AVG Free geïnstalleerd. Gebruikte ik voor KAspersky ook altijd al en had dat probleem toen niet.
Hopelijk heb je iets aan mijn ervaringen met dit probleem.