Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grabit download amper 5,5 MB/uur

Pagina: 1
Acties:

• Erik888
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik heb laatst problemen gehad met mijn router, maar nu werkt alles weer. Ik heb glasvezel via onsbrabantnet, op de modem heb ik een linksys WRT54G aangesloten en daarop mijn PC (vista) en draadloos mijn laptop (XP). Alles functioneert, maar downloaden met GrabIt (versie 1.7.1 Beta build 960) loopt voor geen meter. Af en toe zie ik dat er gedownload wordt, maar meer niet dan wel.
De hostname is news.onsbrabantnet.nl, port staat op 119, account en password zijn niet nodig. Voorheen heeft het wel gewerkt dus ik ga er van uit dat de instellingen op mijn PC gewoon goed zijn. Op mijn router hoef ik toch geen poorten open te zetten. Iemand enig idee?

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-11 22:04
zoiets heb ik ook gehad, bij wij was het verholpen door de router even 30 sec van de stroom te halen (modem ook) en dan weer erin te doen (PC ondertussen uit)

hierdoor werkte het bij mij weer gewoon naar behoren :)

• Erik888
Amplified schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:26:
zoiets heb ik ook gehad, bij wij was het verholpen door de router even 30 sec van de stroom te halen (modem ook) en dan weer erin te doen (PC ondertussen uit)

hierdoor werkte het bij mij weer gewoon naar behoren :)
Jammer genoeg heeft dit niet geholpen, ik heb de modem en router van de stroom gehaald (terwijl de PC uit stond). Modem aan, router aan en de PC weer aan, maar dit heeft niet geholpen. Iemand nog een idee?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Andere software gebruiken om zo te testen of het aan de newsserver ligt.
Probeer eens hellanzb.

• Erik888
jan99999 schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:41:
Andere software gebruiken om zo te testen of het aan de newsserver ligt.
Probeer eens hellanzb.
Ik heb SABnzbd+ geinstalleerd en deze doet ook niets, hij geeft als foutmleding "time-out on server". Waarschijnlijk toch een probleem bij onsbrabantnet.

• Erik888
Het probleem is opgelost, in Grabit kun je aanvinken dat er gebruik gemaakt moet worden van SSL. Volgens mij was dit voorheen niet nodig bij OBN.
Allen bedankt voor het meedenken.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-11 15:11
Pagina: 1