Ben bezig een Powerpoint presentatie te maken met allemaal foto's. Was makkelijk, want een groot deel was al gedaan. Nu heb ik eenvoudigweg overal een willekeurige overgang gekozen (animatie Willekeurig overal toegepast), maar deze blijkt niet zo willekeurig te zijn. Veruit de meeste keren is er namelijk geen overgang, maar wordt ineens de volgende slide aangegeven. Alsof hij 'willkeurig' erg vaak geen overgang kiest. Er zitten ook wel andere overgangen tussen, maar het palet lijkt erg beperkt. Nu komt de presentatie uit een oude indeling en is opgeslagen in de nieuwe. Daarna zijn de effecten eroverheen gegaan. Het lijkt wel alsof sommige effecten niet herkend worden en hij dan maar plompverloren de volgende dia er neerzet. Iemand die dit herkent en weet wat er tegen te doen is? Ik wil simpelweg overal een overgang hebben, maar het is me teveel werk het handmatig te doen (zijn nogal veel dia's).
Overal een overgang is toch heel makkelijk te doen? Slide transition instellen en toepassen op de hele presentatie (oftewel alle slides
)
Heb je al geprobeerd die transitie opnieuw in te stellen?
Heb je al geprobeerd die transitie opnieuw in te stellen?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dat heb ik dus gedaan
. Gewoon 'Random/Willekeurig' aangeklikt en op 'toepassen op alles' geklikt, tot meerdere malen. Ik krijg dus het idee dat sommige van deze random effecten niet worden ondersteund door Powerpoint zelf en hij dan eenvoudigweg de volgende dia neerzet (zonder overgang). Er is ook te zien dat willekeurig op elke dia is toegepast, alleen vind dat de overgang 'Geen' nogal veel voorkomt (veel meer dan andere, terwijl ik een hele hoop ook niet voorbij zie komen volgens mij).