Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MSN]Enter knop werkt totaal niet op momenten.

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 09:56
Ik kamp nu al een aardig tijdje met dit werkelijk belachelijke probleem, Het begon vorige week ineens, nadat de error een hele tijd absent was geweest. Het zit zo....ik zit in MSN in een gesprek en de enter knop werkt gewoon niet...niet dat ie stuk is, want overal verder werkt ie gewoon. Maar als ik een bericht typ moet ik met de muis elke keer op verzenden klikken...na een tijdje is het ook ineens weer goed, dan werkt enter weer.

Ik heb hier al naar gegoogled en dan krijg je tips dat je MSN moet herstellen enzo,en dat helpt eventjes...maar de volgende keer dat ik windows start , kan ik maar zo weer het probleem krijgen, het is duidelijk een ergernis.
Maar ik begrijp er niks van.

Ik gebruik Windows Vista, en volgens mij is dat ook het enige wat echt van belang is. Verder draai ik AVG free en de Vista firewall, als iemand hier een oplossing voor weet, en niet een tijdjelijke.....zou heel erg gewaardeerd worden.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
http://www.google.nl/sear...gle+zoeken&meta=&aq=f&oq=

Heb je de andere tips van google ook al geprobeerd?
- Script error, in MSN today?
- MS Antispyware software

etc...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• devilsnight
Dankzij de hulp van Wiethoofd en een programmaatje die hij me gaf is alles weer goed. Wat het nou echt was , geen idee...maar wat ik vergeten te melden was dat wanneer ik MSN opstartte ik idd elke keer een script error kreeg, ik klikte het elke keer wel weg....dom want dit bleek dus onder andere de fout te zijn.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het betreffende programmaatje: Apatch. Ook stond MSN Vandaag nog ingeschakeld die de script error gaf.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

devilsnight schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:42:
Dankzij de hulp van Wiethoofd en een programmaatje die hij me gaf is alles weer goed. Wat het nou echt was , geen idee...maar wat ik vergeten te melden was dat wanneer ik MSN opstartte ik idd elke keer een script error kreeg, ik klikte het elke keer wel weg....dom want dit bleek dus onder andere de fout te zijn.
Misschien kan je ook de naam van dat programmatje noemen & waar je het weg kan halen, voor als andere mensen hier ook last van hebben.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• devilsnight
Zie hierboven, waar mijn grote vriend het al geplaatst heeft ;)

• Corrit
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52
bedankt voor het linkje, enter werkt weer :) Ik krijg alleen nog wel steeds een script error wanneer ik msn opstart, weet iemand of het dan opnieuw kan gebeuren dat de enter toets niet meer reageert?
Pagina: 1