Ik kamp nu al een aardig tijdje met dit werkelijk belachelijke probleem, Het begon vorige week ineens, nadat de error een hele tijd absent was geweest. Het zit zo....ik zit in MSN in een gesprek en de enter knop werkt gewoon niet...niet dat ie stuk is, want overal verder werkt ie gewoon. Maar als ik een bericht typ moet ik met de muis elke keer op verzenden klikken...na een tijdje is het ook ineens weer goed, dan werkt enter weer.
Ik heb hier al naar gegoogled en dan krijg je tips dat je MSN moet herstellen enzo,en dat helpt eventjes...maar de volgende keer dat ik windows start , kan ik maar zo weer het probleem krijgen, het is duidelijk een ergernis.
Maar ik begrijp er niks van.
Ik gebruik Windows Vista, en volgens mij is dat ook het enige wat echt van belang is. Verder draai ik AVG free en de Vista firewall, als iemand hier een oplossing voor weet, en niet een tijdjelijke.....zou heel erg gewaardeerd worden.
Ik heb hier al naar gegoogled en dan krijg je tips dat je MSN moet herstellen enzo,en dat helpt eventjes...maar de volgende keer dat ik windows start , kan ik maar zo weer het probleem krijgen, het is duidelijk een ergernis.
Maar ik begrijp er niks van.
Ik gebruik Windows Vista, en volgens mij is dat ook het enige wat echt van belang is. Verder draai ik AVG free en de Vista firewall, als iemand hier een oplossing voor weet, en niet een tijdjelijke.....zou heel erg gewaardeerd worden.