Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hallo allemaal,

ik heb het volgende probleem.. als ik mijn HTC touch Diamond koppel aan mijn pc dan laad hij alleen op.
Active Sync doet niet meer... terwijl er eerst geen probleem was! Ik heb AS al verwijderd, register schoongemaakt en toen een nieuwe install gedaan maar dit heeft niets geholpen..

Ik heb mijn hele agenda vol staan en geen backup programma eropstaan om hier een backup van te maken.. op mijn htc... daarom ben ik bang op een harde rest te doen om deze gegevens kwijt te raken...

wie heeft er nog tips!

Alvast bedankt!

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Rambie schreef op zondag 16 november 2008 @ 11:49:
Hallo allemaal,

ik heb het volgende probleem.. als ik mijn HTC touch Diamond koppel aan mijn pc dan laad hij alleen op.
Active Sync doet niet meer... terwijl er eerst geen probleem was! Ik heb AS al verwijderd, register schoongemaakt en toen een nieuwe install gedaan maar dit heeft niets geholpen..

Ik heb mijn hele agenda vol staan en geen backup programma eropstaan om hier een backup van te maken.. op mijn htc... daarom ben ik bang op een harde rest te doen om deze gegevens kwijt te raken...

wie heeft er nog tips!

Alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde probleem gehad. In het begin hielp het nog wel eens om naar 'instellingen>usb aan pc' te gaan en hier een optie te gaan wijzigen zodat hij weer contact kreeg met de pc. Je moet sowieso het vinkje aan hebben staan van 'vragen naar verbindingstype als ik verbinding maak'.
Later kreeg ik het hier ook niet meer mee voor elkaar. Waar ik al wel achter was gekomen is dat de originele datakabel van htc erg gammel is. Het ziet er niet echt sterk uit, later bleek dat die van mij gewoon stuk was. De telefoon kon ik inderdaad wel opladen via de datakabel maar de de usb- verbinding was gewoon gammel.
Heb een nieuwe datakabel gekocht en het probleem was opgelost.