Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik heb al een tijdje dat mensen zeggen dat ik "lagg" ingame maar ik merk er zelf niks van, ik heb gewoon een normale en lage ping maar toch "lag" ik.. ik heb deze lag al in cod4 en in css gehad maar ik weet niet hoe ik het kan fixen, is hier iets voor of moet ik wat in de commands doen?

Ik heb een 8mb internet verbinding, ik zit bij Ziggo en zit gewoon aan een router verbonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Proxzor op 16-11-2008 11:49 ]

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:38
Chubz schreef op zondag 16 november 2008 @ 11:39:
Ik heb al een tijdje dat mensen zeggen dat ik "lagg" ingame maar ik merk er zelf niks van, ik heb gewoon een normale en lage ping maar toch "lag" ik.. ik heb deze lag al in cod4 en in css gehad maar ik weet niet hoe ik het kan fixen, is hier iets voor of moet ik wat in de commands doen?
Hoe ben je met het lokale netwerk verbonden? draadloos? Wat voor internetverbinding heb je? Bij welke provider zit je? Misschien wel handig om die informatie in je starters post te zetten

• Proxzor
THE_FIREFOX schreef op zondag 16 november 2008 @ 11:44:
[...]

Hoe ben je met het lokale netwerk verbonden? draadloos? Wat voor internetverbinding heb je? Bij welke provider zit je? Misschien wel handig om die informatie in je starters post te zetten
Ok heb even mijn starters post ge-edit ;)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Over welke game praten we hier? Of is het bij het online gamen in het algemeen?
Je zou eens een ping kunnen doen naar de server waarop je speelt en de resultaten hier kunnen posten.

Edit: Ah, sorry overheen gelezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 16-11-2008 12:00 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Proxzor
Zerora schreef op zondag 16 november 2008 @ 11:54:
Over welke game praten we hier? Of is het bij het online gamen in het algemeen?
Je zou eens een ping kunnen doen naar de server waarop je speelt en de resultaten hier kunnen posten.
Zoals ik zei in mijn starterpost, Call of duty 4 en Counterstrike Source

ping: Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z235/Proxzor/ping.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Proxzor op 16-11-2008 12:05 ]

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:56

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Even een gedachtespinsel hoor, maar staan je grafische settings niet te hoog? Dan heb je volgens mij lag door je GFX en niet door je verbinding.

• Proxzor
Oemfoefoe schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:12:
Even een gedachtespinsel hoor, maar staan je grafische settings niet te hoog? Dan heb je volgens mij lag door je GFX en niet door je verbinding.
Nee ik heb een 8800GTS en lijkt me niet dat ik het te "hoog" heb staan, want dan zou ik het wel merken door framedrops lijkt me ;) En me fps is gewoon in orde, Het probleem is gewoon dat ik het zelf niet merk..

[ Voor 5% gewijzigd door Proxzor op 16-11-2008 12:17 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Chubz schreef op zondag 16 november 2008 @ 11:56:
[...]

Zoals ik zei in mijn starterpost, Call of duty 4 en Counterstrike Source

ping: [afbeelding]
Hier zit het hem dus in. ;) Je ping is op z'n laagst naar deze server ongeveer 7ms, maar hij schiet omhoog door iets. Dit ervaren de andere spelers dus waarschijnlijk als lag. Dus zoek eens uit of je iets op de achtergrond draait dat iets via internet doet? (Let op andere pc's in je netwerk)

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1