• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:18

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Ik dacht even mijn ATI driver te kunnen updaten van 8.10 naar 8.11. en dat is ook gelukt, Maar ik heb nu wel geen CCC meer, en dat wil ik wel graag er ook bij hebben. En die krijg ik er ivm een of andere foutmelding in het installatie proces er niet op!

Specs:
Intel Q6700
Gigabyte X46-DQ6
2x2 GB Dual Channel
Windows Vista 64 bits SP1
Sapphire HD4870 512MB

Ik heb dus de nieuwste driver/CCC paket van ATi zelf gedownload, en toen deze niet werkte, van Guru3d. Maar bei allebei krijg ik dezelfe foutmelidgen:

Namelijk eerst tijdens het installeren van: ATI-Catalyst -installatiebeheer, met de foutmelding:
"Kan bestand of assembly CLI.Implementation, Version=2.0.3188.36932, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f86762e of een van de afhankelijken hiervan niet laden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden."

Ik kan erna wel verder installeren, todat ik ineens de melding krijg:
"Installatie toepassing: kan het pakket niet installeren

Dus toen maar terug naar 8.10 en weer dezelde melding, en geen CCC. Dus toen maar "uitvoeren als Administrator" gedaan, in de hoop dat het zou werken, en weer niks van CCC te zien. Mijn vraag is dus, iemand die weet hoe ik weer bij CCC kan komen en/of hoe ik het wel moet installeren?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Nolani
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-05 17:00
Zo doe ik het altijd (vista):

Download eerst het juiste paket van de ati website
En zoek Cab Cleaner en Driver Cleaner pro op, en installeer deze.

Doe dan het volgende:

1. Verwijder de oude CCC bij software/programma's
2. Reboot in safe-mode
3. Draai Driver Cleaner pro en selecteer alles wat met ATI begint.
4. Draai eventueel CCleaner
5. Herstart weer en installeer de drivers zoals je normaal zou doen.

Werkt perfect.

Flickr!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Helaas geen verbetering. Ook als ik Net Framework 3.5 opnieuw installeer blijft ik deze melding krijgen. Iemand enig idee?

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Iemand? Sorry voor deze bump, maar hoewel ik verder heb gezocht op het internet ben ik niet veel wijzer geworden. Het is nu zelfs zo erg dat ingame (GRID) de soms FPS inzakt, om erna weer terug naar het oude "niveau" te springen. Verder kan ik nu mijn 2e scherm niet gebruiken, waar ik wel erg aan geweend ben, dus aub help!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-04 16:32

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Dus de driver wordt wel goed geinstalleerd maar je krijgt geen CCC?

Ik had het zelfde probleem onder xp, bij mij hielp het om (ben de naam vergeten :() windows tooltje te downloaden om de vorige instalatie versie te verwijderen (dat maakt windows aan zodat je het kan uninstallen geloof ik).

Als ik op de naam kan komen zal ik het zeggen.

Even ter verduidelijking, alle bestanden van het CCC stonden bij mij gewoon in de mappen waar ze zouden moeten horen en ik kon het CCC draaien maar ik kreeg het scherm niet. Het stond alleen in de taskmanager.

Het was even zoeken maar ik heb het gevonden:
http://support.microsoft.com/kb/290301

Je moet voordat je dit gebruikt eerst de normale uninstall dingen doen, drivercleaner pro enzo ;).

[ Voor 15% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 17-11-2008 02:01 . Reden: linkje ]

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Ik krijg CCC niet eens geinstalleerd omdat ik tijdens het installeren ervan die melding krijg. En als het een keer lukt dan krijg ik die melding tijdens het laden van CCC. Iemand nog tips of moet ik het maar opgeven :( ?

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-04 16:32

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Heb je het wel geprobeerd wat ik voorstelde? Stel dat het helpt ;), altijd mooi meegenomen en hoe veel tijd kost het?
Pagina: 1