Ik dacht even mijn ATI driver te kunnen updaten van 8.10 naar 8.11. en dat is ook gelukt, Maar ik heb nu wel geen CCC meer, en dat wil ik wel graag er ook bij hebben. En die krijg ik er ivm een of andere foutmelding in het installatie proces er niet op!
Specs:
Intel Q6700
Gigabyte X46-DQ6
2x2 GB Dual Channel
Windows Vista 64 bits SP1
Sapphire HD4870 512MB
Ik heb dus de nieuwste driver/CCC paket van ATi zelf gedownload, en toen deze niet werkte, van Guru3d. Maar bei allebei krijg ik dezelfe foutmelidgen:
Namelijk eerst tijdens het installeren van: ATI-Catalyst -installatiebeheer, met de foutmelding:
"Kan bestand of assembly CLI.Implementation, Version=2.0.3188.36932, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f86762e of een van de afhankelijken hiervan niet laden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden."
Ik kan erna wel verder installeren, todat ik ineens de melding krijg:
"Installatie toepassing: kan het pakket niet installeren
Dus toen maar terug naar 8.10 en weer dezelde melding, en geen CCC. Dus toen maar "uitvoeren als Administrator" gedaan, in de hoop dat het zou werken, en weer niks van CCC te zien. Mijn vraag is dus, iemand die weet hoe ik weer bij CCC kan komen en/of hoe ik het wel moet installeren?
Specs:
Intel Q6700
Gigabyte X46-DQ6
2x2 GB Dual Channel
Windows Vista 64 bits SP1
Sapphire HD4870 512MB
Ik heb dus de nieuwste driver/CCC paket van ATi zelf gedownload, en toen deze niet werkte, van Guru3d. Maar bei allebei krijg ik dezelfe foutmelidgen:
Namelijk eerst tijdens het installeren van: ATI-Catalyst -installatiebeheer, met de foutmelding:
"Kan bestand of assembly CLI.Implementation, Version=2.0.3188.36932, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f86762e of een van de afhankelijken hiervan niet laden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden."
Ik kan erna wel verder installeren, todat ik ineens de melding krijg:
"Installatie toepassing: kan het pakket niet installeren
Dus toen maar terug naar 8.10 en weer dezelde melding, en geen CCC. Dus toen maar "uitvoeren als Administrator" gedaan, in de hoop dat het zou werken, en weer niks van CCC te zien. Mijn vraag is dus, iemand die weet hoe ik weer bij CCC kan komen en/of hoe ik het wel moet installeren?
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!