Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Moeilijke vraag!

Pagina: 1
Acties:
  • 763 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoort dat de mensen op tweakers zoveel weten..:P dan heb ik hier een hele goede random vraag.
Ik heb een dynamishe proxy server nodig. Dus een proxy site die na iedere refresh een website opent met een ander ip.
Vraag me niet waar dit voor nodig is want het ik heb namelijk een belangrijk contest waarmee op een internet site meeste page views moet behalen.
Als dit niet bestaat weet mischien iemand anders hier een makkelijke manier om veel internet page views te krijgen?

Alvast bedankt...klinkt mischien dom maja ik heb het toch erg nodig en ben al een aantal maanden opzoek na een oplossing.

Mvg Ralf

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[google=Tor]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Topicstarter
en dat is?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hem nu aan het downloaden, ben eens benieuwd!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 01:54:
Vraag me niet waar dit voor nodig is want het ik heb namelijk een belangrijk contest waarmee op een internet site meeste page views moet behalen.
Als dit niet bestaat weet mischien iemand anders hier een makkelijke manier om veel internet page views te krijgen?
Dat valt onder Internetmisbruik, en is niet de bedoeling. Nu heeft een beetje internetprijsvraag ook wel regels over dit soort geintjes. Waarom probeer je niet eerlijk te winnen? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
het is geen internet prijsvraag hoor, ik dacht al dit soort vragen gingen komen:P hahaha maja zou gewoon kix zijn als er zo iets was.

Verwijderd

Topicstarter
Neej dat tor werkt jammer genoeg niet :(

• spone
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 01:58:
het is geen internet prijsvraag hoor
ik heb namelijk een belangrijk contest waarmee op een internet site meeste page views moet behalen.
:>

Verwijderd

Topicstarter
jaa met contest bedoel ik dat ik en een vriend van mij hetzelfde youtube filmpje hebben en dat mijne meer views moet krijgen dan hem zijne, er is dus een contest tussen hem en mij!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 01:58:
het is geen internet prijsvraag hoor, ik dacht al dit soort vragen gingen komen:P hahaha maja zou gewoon kix zijn als er zo iets was.
Nou joh, het zou vooral geweldig zijn voor spammers...

Verwijderd

Klinkt als tweak-city :P

Je moet gewoon een stuk of 100.000 chinezen inhuren en elke dag laten klikken

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 02:15 ]

• spone
  • Niet online
Het zal wel komen omdat het 02.15 is, maar dit lijkt me zelfs niet eens een klein beetje belangrijk ;) Sorry.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 02:11:
jaa met contest bedoel ik dat ik en een vriend van mij hetzelfde youtube filmpje hebben en dat mijne meer views moet krijgen dan hem zijne, er is dus een contest tussen hem en mij!
dus het gaat niet om spammen.

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op zondag 16 november 2008 @ 02:13:
Het zal wel komen omdat het 02.15 is, maar dit lijkt me zelfs niet eens een klein beetje belangrijk ;) Sorry.
nee maar wel belangerijk voor mij:P en dadelijk komt ook zeker nog de vraag of ik gezopen heb of niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 02:11:
Ga naar www.spamaccount.nl , en met elk aangemaakt accountje op Youtube ga je je filmpje een cijfer geven. Doe je dat 1000x dan komt je filmpje vanzelf in de lijst waardoor die door het grote publiek wordt gezien :P

/het is al laat ja.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 02:15:
[...]

Ga naar www.spamaccount.nl , en met elk aangemaakt accountje op Youtube ga je je filmpje een cijfer geven. Doe je dat 1000x dan komt je filmpje vanzelf in de lijst waardoor die door het grote publiek wordt gezien :P

/het is al laat ja.
het gaat zich niet om rank, alleen om views.

Verwijderd

Als je nou gewoon zegt waar het voor is dan kunnen we misschien alle chinezen die nu op tweak-city klikken ook eens op jouw site laten klikken

Verwijderd

Maar met een hogere rank krijg je vanzelf die views hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik een heleboel mensen wakker gemaakt op dit forum. als nu ook nog ene met hun ochtend humeurige berichten een resultaat voor mij had dan kon ik gaan slapen.. hehehe

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 02:20:
Maar met een hogere rank krijg je vanzelf die views hoor.
Ok dat klopt, maar het moet snel gebeuren en niet langzaam. Want ik kan zelf 100 views ofzo doen per dag via proxy.org en dan heb je de ips alweer gehad.

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:51
Het is toch de bedoeling dat je meer "views" hebt, maar dat vind je niet belangrijk, dus wil je het manipuleren om aan te tonen dat jou filmpje leuker is zodat je kan winnen van een vriend, terwijl dat dus niet is in werkelijkheid ? 8)7

Neem dan een site, waar je mousekliks registreert of zo...

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

hey als je nou eens de link naar je yt filmpje hier plaatst :) dan genereert dat ook nog wat views :)

Maar een ideetje hoor...

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 15:16

krvabo

MATERIALISE!

Acolyte schreef op zondag 16 november 2008 @ 03:35:
hey als je nou eens de link naar je yt filmpje hier plaatst :) dan genereert dat ook nog wat views :)

Maar een ideetje hoor...
Ja, raad hem aan te gaan spammen.

Ik heb geen idee hoe youtube views genereert, maar een auto-refresh met iets van 21 minuten zou het best eens kunnen doen. (3*24)-1 = 71 views per dag, verspreid dat over die 100 proxies die je had, 7100 per dag.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Wat ik wel eens heb gedaan is het volgende:

1 Pagina waar je vervolgens 25x een frame opzet waar de youtube pagina in wordt geladen. Nu laat je deze pagina elke 2 seconden (Zodat de Youtube pagina geladen is en je view heeft gecount ;)) refreshen. Hop, je hebt weer 25 views :) (Per ~3 seconden dus)

[ Voor 3% gewijzigd door MensionXL op 16-11-2008 13:15 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Bans omzeilen, meerdere pagehits halen dmv verschillende IPs, het valt allemaal onder hetzelfde, namelijk misbruik.

Zie hiervoor de GoT FAQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.