Xbox 360 detecteert de laptop ineens niet meer.

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 09:56
Ik begrijp er echt niks van, al die tijd vondt de 360 mijn laptop gelijk, ik kon alle videos en weet ik veel wat allemaal zonder problemen bekijken op de 360 en ineens staat er nu dat er geen computer gevonden is.
Dus ik in Vista bij het netwerk centrum kijken en daar lijkt alles goed te staan...behalve dan ik netwerk detectie niet echt aan kan zetten, want zodra ik dat doe staat er toch weer dat ie aangepast is. Klik ik er vervolgens op dan staat ie helemaal niet ingeschakeld.

ik heb hier een plaatje , daar kun je op zien hoe het er bij mij uitziet. Ik begrijp hier alleen niks van, ik heb naar mijn weten niks veranderd aan de netwerk settings maar toch kan de 360 EN PS3 ineens niet meer de laptop detecten.

Afbeeldingslocatie: http://img391.imageshack.us/img391/1337/plaatjekz3.jpg

Negeer de netwerknaam...die heeft mijn broer een tijd terug bedacht...en we hebben het zo gelaten, lol.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 16-11-2008 01:09 ]

• devilsnight
Onlangs werkte het weer prima, ik had ervoor gezorgd dat er geen password nodig was voor het delen van de mappen. Nu echter kom ik niet meer in m'n laptop, ik zie em ook niet staan als ik het check met m'n Xbox 360. Gisternacht nog iets gekeken wat op de laptop stond, vanaf de 360....het moet niet gekker worden nu.

En nu net...kreeg ik ineens mijn laptop te zien via Tversity(programmaatje, net zoiets als Media center) maar toen ik het koos kreeg ik een error, dat er wellicht een firewall dit tegenhoud. En gisteren werkte het gewoon...gvd!!!!

Nog idioter is....dat bij iemand anders, namelijk mijn broer, netwerk detectie uitstaat....alles staat uit, en toch kan hij zijn 360 gebruiken om films/series etc...van zijn laptop te kijken.....

Iemand nog advies????

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12 12:17

painkill

Pain(k)(ill)

Firewall, zet alle programma's die je hebt uit, ook de virusscanners etc, probeer het dan weer, werkt het dan nog niet dan weet ik het zo even niet.

Mijn SNES verzameling!

• devilsnight
YES YES YES!, Eindelijk het probleem opgelost, het is dan wel 3 uur zodirect....maar het is wel gelukt, en dan boeit me dat niet ;).

Ik ging nog eens flink googlen...en uiteindelijk vond ik dit.

http://www.vistaheads.com...k-detectie-bij-vista.html

Bij de services (Systeembeheer) zorgen dat UPnP Device Host op
automatisch staat en SSDP Discovery op handmatig. Worden beide gestart
als het goed is. Daarna nog eens Netwerk Detectie inschakelen. Verschil?

Voor mij dus een gigantisch verschil....SSDP stond dus gewoon uit hier..ik zette em aan...toen heb ik bij netwerk centrum bij detectie aan gezet, en hij deed er ineens veel langer over..en weg was 'aangepast' . Toen bij media sharing gecheckt en gelijk vond hij de 360...op 360 getest...en ALLES werkt nu, nog nooit zo goed gehad.

[ Voor 113% gewijzigd door devilsnight op 19-11-2008 03:02 ]