Offline Navigatiesoftware voor Mac OS X

Pagina: 1
Acties:

• UTP
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10-2025

UTP

Unshielded Twisted Person

Topicstarter
Ik ben op zoek naar offline navigatiesoftware voor Mac OS X. Voor Windows zijn er genoeg pakketten te krijgen maar voor de Mac vind ik niets. Ik weiger om met een dualboot windows te gaan werken op mijn Macbook.

Ik heb alleen Route 66 2004/2005 kunnen vinden alleen dat wordt niet meer verkocht, 2e hands kan ik het niet vinden en ook niet op newsservers.

Kennen jullie toevallig goede offline navigatiepakketten voor Mac OS X? Mag ook zeker betaalde software zijn maar ook als iemand nog een exemplaar van Route 66 heeft liggen wat je niet meer gebruikt wil ik het ook graag overnemen.

Ik ben internationaal chauffeur en het kan dus best 2 weken stil blijven van mijn kant. Daarom zoek ik ook OFFLINE software ;)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:23
vodafone heeft umts voor je laptop kost in de basis gelf ik 39 euro in de maand ;)

internet voor je laptop

A Soldiers manual and a pair of boots.

• UTP
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10-2025

UTP

Unshielded Twisted Person

Topicstarter
To_Tall schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 23:14:
vodafone heeft umts voor je laptop kost in de basis gelf ik 39 euro in de maand ;)

internet voor je laptop
Weet ik, ben ik ook naar aan het kijken, maar das wel erg duur. De prijzen gaan gelukkig omlaag dus over 2 jaar koop ik het waarschijnlijk ook wel maar dit zijn nu de prijzen bij Vodafone:

19,95 per maand basis-abbo voor NL (onbeperkt dataverkeer maar na 400MB wordt de verbinding geknepen)
Ik ben alleen bijna nooit in NL dus dat is ook jammer geld.
De buitenlandbundel kost €53,55 per maand extra voor maar liefst 200MB. Elke MB daarboven kost €1,19!

:'( €73,50 voor 200MB en elke MB daarboven €1,19 :'(

Dat is wel heel erg duur voor een beetje leuk internetten.

Ik zie nu ineens dat ik een beetje verkeerde woordkeuze heb gemaakt. Navigatiesoftware moet eigenlijk routeplanner zijn. Ik bedoel geen navigatie tijdens het rijden. Ik wil gewoon vooraf even wat kaarten kunnen bekijken en de route kunnen plannen.