• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:24
Ik heb zoals de title zegt een probleem met mijn aansluiting van pc naar LCD tv.
Nu kan ik hier niks direct over vinden maar misschien is het ook een uniek probleem

Ik had het idee om XBMC te gaan draaien op mijn pc en daarmee HD materiaal te gaan kijken, alleen als snel tijdens het aansluiten ondervond ik een aantal problemen, de eerste gaat hierover:

Ik heb een X800 videokaart aangesloten met een DVI naar HDMI kabel naar mijn LCD tv, wanneer ik de 720P resolutie selecteer, trilt het beeld en zijn de kleuren correct, doe ik ditzelfde met HDMI kabel van xbox 360 kloppen de kleuren en zonder trillen.
Vervolgens wil ik de native resolutie draaien van 1360x768, beeld trillingsvrij bij PC en Xbox 360, maar de kleuren kloppen niet.

Eerste instantie LG contact opgenomen en monteur voor langs geweest, echter kon deze mij niet direct helpen.

Nu wil ik dus weten doe ik hier iets fout of is dit standaard.
Er is hier wel omheen te werken met CCC van Ati, waarbij is saturatie omhoog gooi bij films, maar dat is niet echt de bedoeling neem ik aan.

Hopelijk heeft iemand wat kennis hiervan en kan mij helpen dit probleem te omzeilen.