Ik word geconfronteerd met het volgende probleem. ik heb meerdere GSM's (1 prive en 1 zakelijk) en een laptop, alle 3 met een bluetooth verbinding. Nu wil ik met 1 bluetooth headset gebruik maken van alle devices, maar kennelijk is dat alleen mogelijk door per actie verbinding te maken met het gewenste apparaat, waarna de verbinding met de andere apparaten wordt verbroken. Ik kan dus niet een gesprek aannemen met de telefoon, vervolgens een gesprek op een andere en daarna (met uiteraard wisselende tussenpozen) een internetgesprek voeren via Skype o.i.d. Is dit technisch ook onmogelijk of bestaat er een headset die dat wel aankan zonder apart knopjes in te moeten drukken?
Toevallig zit ik me dit ook af te vragen. Op http://forum.pocketinfo.n...op-bluetooth-headset.html vond ik de volgende suggestie's.
Jabra BT-8040
Plantronics Discovery 640
Cardo S-800
Nou 's even kijken wat ze kunnen en wat ze kosten. Mijn stokoude logitech schijnt nogal wat echo te veroorzaken bij de bellende partij.
Jabra BT-8040
Plantronics Discovery 640
Cardo S-800
Nou 's even kijken wat ze kunnen en wat ze kosten. Mijn stokoude logitech schijnt nogal wat echo te veroorzaken bij de bellende partij.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Om dit topic nog maar eens tot leven te roepen, ik wil namelijk een nieuwe headset kopen met multipoint om met 2 toestellen te kunnen bellen maar er moet ook een cradle bij zitten zodat ik hem in de auto kan inbouwen. Hoeft niet perse 12V te zijn, 220V is ook goed, als er maar een cradle bij zit. Wil mn dashboard helemaal vrij houden van enge draadjes. Iemand enig id of zoiets bestaat?
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Ik heb ook een privé en werk telefoon en heb nu een Jabra BT530 Bluetooth headset aangeschaft om die met beide telefoons te gebruiken.Zo ben ik in de auto met beide telefoons bereikbaar. Daarbij wil ik thuis ook Skype ermee gebruiken. Volgens de specs moet de headset met Multipoint met twee apparaten tegelijk kunnen pairen. Maar als ik de BT530 met de ene telefoon pair, en vervolgens met de andere dan verdwijnt hij op de vorige. Nu ik goed lees staat ook nergens expliciet dat hij met 2 GSM's moet werken. Alleen dat Multipoint werkt met 2 BT apparaten. Ben ik er onterecht vanuit gegaan dat deze headset met 2 telefoons gepaired kan worden? Kan dat überhaupt?
Hij zou ook met Skype moeten werken, maar dat krijg ik niet aan de praat.Nu lees ik ergens dat er een Jabra PC suite bestaat, die zal ik morgen proberen. Kijken of dat werkt.Wel vreemd dat die PC suite niet op de site van het product vermeld staat en niet meegeleverd wordt.
Hij zou ook met Skype moeten werken, maar dat krijg ik niet aan de praat.Nu lees ik ergens dat er een Jabra PC suite bestaat, die zal ik morgen proberen. Kijken of dat werkt.Wel vreemd dat die PC suite niet op de site van het product vermeld staat en niet meegeleverd wordt.
A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Wel hoor...
Uit de handleiding:
Uit de handleiding:
Bt530 MEt tWEE MOBIELE tELEFOONS GEBRUIKEN
Het is mogelijk om twee mobiele telefoons (of bluetooth-apparaten)
tegelijkertijd op uw Jabra bt530 headset aan te sluiten . Op die
manier kunt u één headset gebruiken voor beide mobiele telefoons .
Houd er echter wel rekening mee dat de functie Laatste nummer
herhalen, onafhankelijk van de mobiele telefoon, het nummer van
het laatste uitgaande gesprek herhaalt en dat de functie Voice Dialing
alleen functioneert voor de laatst gepaarde mobiele telefoon.
Pagina: 1