Acer Aspire 5100 Alle Input dood

Pagina: 1
Acties:

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-01 16:07
Hallo mensen ik heb vandaag van een vriendin een defecte acer aspire 5100 gekregen maar het probleem is dat alle invoer dood is. Windows start normaal op maar keboard,touchpad werken niet ook niet tijdens het booten dat je op f2 kan drukken om in het bios te komen.

Ook heb ik zelf een usb keyboard en een usb muis er aangehangen maar ook deze werken niet, de muis licht heel even op en daarna geen licht geen. Al staat er wel spanning op de usb poorten want mijn mobiel laad wel op via usb.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-01 21:16
Om toch even het software gedeelte uit te sluiten, werkt het ook niet met bijv een Ubuntu live-cd? Probeer daar eens het toetsenbord en touchpad mee (en een los tobo+ muis). Weet je verder zeker dat je op F2 moet drukken? Er zijn behoorlijk wat mobo's die aparte combo's hebben om in het (sumiere) bios te komen.

Ken het type niet, maar mocht er nog een soort van garantie opzitten altijd even bij Acer aankloppen.

[ Voor 42% gewijzigd door Wackoz op 15-11-2008 20:31 ]

één is geen, twee is één

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-01 16:07
Wackoz schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 20:29:
Om toch even het software gedeelte uit te sluiten, werkt het ook niet met bijv een Ubuntu live-cd? Probeer daar eens het toetsenbord en touchpad mee (en een los tobo+ muis). Weet je verder zeker dat je op F2 moet drukken? Er zijn behoorlijk wat mobo's die aparte combo's hebben om in het (sumiere) bios te komen.

Ken het type niet, maar mocht er nog een soort van garantie opzitten altijd even bij Acer aankloppen.
Uhmm ik heb een soort live cd dat heet backtrack maar dit boot niet eens waarschijnlijk omdat er dus in het bios niet is aangegeven om te booten vanaf cd.

Ik heb er via usb een losse tobo+muis op aangesloten deze reageren totaal niet alleen dat het licht van de muis even oplicht en daarna dood. Ik weet zeker dat er op f2 moet gedrukt worden dit staat groot onderin als de laptop opstart.