Ik heb onlangs een Casio EX-Z300 gekocht met de veronderstelling* dat ik de gemaakte filmpjes direct in mijn iPod Classic 120 GB zou kunnen laden via iTunes.

Ondanks het feit dat deze camera direct in H.264/AAC opneemt en dat iPod dit ondersteund blijft iTunes vasthouden dat de ipod het niet zal slikken en weigert het te kopieren.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
* De veronderstelling is vanwege de volgende zin op de eerste link (DPreview) welke ik op verscheidene plekken tegen ben gekomen :

Ondanks het feit dat deze camera direct in H.264/AAC opneemt en dat iPod dit ondersteund blijft iTunes vasthouden dat de ipod het niet zal slikken en weigert het te kopieren.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
* De veronderstelling is vanwege de volgende zin op de eerste link (DPreview) welke ik op verscheidene plekken tegen ben gekomen :
The EX-Z300 comes equipped with a high definition movie recording function, which allows beautiful movies with an image size of 1280x720 pixels. They also feature the H.264 video standard, which records beautiful, high-quality movies in highly compressed video files. This standard also utilizes the AAC audio codec widely used in Apple's iPod and other mobile devices.
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !