Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC doet weinig na herstart

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Ik heb hier een pc staan die een probleem heeft met herstarten.
De pc start de 1e keer op, maar als je dan opnieuw wilt opstarten, dan doet die dus helemaal niets meer. Dat wil zeggen, de fans e.d. draaien nog wel, maar er komt niet eens een 'video-kaart-melding'. Het enige wat me opvalt is dat het HDDledje nog een paar seconden aanblijft.
Als ik hem helemaal uitzet en binnen een minuut (ongeveer) weer aanzet blijft het zo,wacht ik langer dan een minuut en ik zet hem weer aan, dan start hij weer normaal op 8)7
Iemand enig idee wat dit kan zijn ? Ik heb zelf al wel in de bios gekeken of ik daar wat bijzonders zag, maar geen resultaat (kan ook ergens overheen kijken natuurlijk) ook google of dit forum bracht mij niet verder.
Het systeem heeft trouwens een Asus P5VD2-X moederbord, Intel E6300 proc, XFX 7600GT video, 2 gieg geheugen en draait op Vista Home basic 32bit...

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Klinkt als een elektrisch probleem. Misschien door een slechte aarding?

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Dan zou de fout in de voeding moeten zitten dus ? Randaarde van het stopcontact is iig goed, daar hebben al wel meerdere pc's aan gehangen. Als het aan de voeding zou liggen zou ik het ook vrij raar vinden, want die is net nieuw...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De informatie die je uit Google of GoT haalt is alleen zo goed als de informatie die je erin stopt :o

In dit geval zijn er erg veel dingen die je zelf kunt proberen. En je kunt wel degelijk op GoT vinden wat die zijn: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Ik zou je aanraden eerst dus te doen wat je zelf kunt. En als je een topic opent, geef dan aan exact op welke termen je zocht en wat je toen vond (voorzover op GoT links geven :o ). Deze topicstart voldoet niet echt aan de eisen die we stellen qua eigen inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.