If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
0297591239
edit: hmm. las niet dat ze niet opnamen.
[ Voor 38% gewijzigd door job op 15-11-2008 15:26 ]
Tevens ziet er nu niet uit als zomaar klein winkeltje, dus lijkt me niet dat ze moedwillig niks van zich laten horen.
Gewoon paar keer per dag proberen te bellen, je geld zul je vast niet kwijt zijn
Ik vind 300 euro trouwens wel erg veel voor een aanbetaling....
Ik zou trouwens gewoon blijven bellen of er naar toe gaan. En dan zou ik gewoon mijn geld terugeisen. 12 weken is natuurlijk veel te lang voor een bed.
[ Voor 14% gewijzigd door silmaril8 op 15-11-2008 15:27 ]
Verwijderd
Eeehhmmm, lang of niet, staat gewoon in de startpost en was dus te verwachten blijkbaar.
Ik bel al de hele tijd op het genoemde nummer, ze nemen niet op.
Net eindelijk opgenomen, moet ik een ander nummer hebben, die zijn dinsdag pas weer open.
0297 254329
Nouja we hebben in iedergeval weer contact, maar wel erg slecht van ze dit.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Bij bankstel laatst wel 100e aanbetaald, maar dat was omdat ik van "buiten de stad" kwam waar ik het spul kocht. Rest gewoon gepind een dag voor de aflevering (na bekijken van de spullen).
Hoe weet ik dit? Heb ooit es hetzelfde gehad met een monitor die ik online besteld had ... levertijd 5 werkdagen volgens de site, na 1 maand nog niets ontvangen (ik was toen 16 en mijn moeder heeft een blauwe maandag rechten gestudeerd dus die heeft me toen geholpen met wat ik net aan jou beschreef)
Ik had toch niets beters te doen ... zoeken leverde me ook op dat dit het hoofdkantoor is:Naam: Convite Meubel
Vestigingsadres: Rendementsweg 12 -F
Vestigingsplaats: 3641SK Mijdrecht
KvK-nummer: 29050459 0004
Soort Inschrijving: Nevenvestiging
Via KvK.NL kun je alles te weten komen over hun, maar ik denk dat je hier genoeg aan hebt.Naam: Convite Meubel
Vestigingsadres: Burg Scholtensplein 1
Vestigingsplaats: 7595AN Weerselo
KvK-nummer: 29050459 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Verwijderd
Een aangetekende brief is op zich wel een goede zet mocht het uit de hand lijken te lopen.. Je houdt hier namelijk zelf altijd een bewijs van, wat in je voordeel werkt bij (in het ergste geval) een rechtzaak.. Ook zou ik dan natuurlijk zelf een kopie van de brief houden.. Als de brief wordt geweigerd, weet je genoeg in feite.. Maar voordat je ook echt weet of de brief wel/niet is aangenomen, ben je weer drie weken onzekerheid verder..