Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb sinds enige tijd een Sony Bravia 40W3000 televisie.
Hierop heb een Sony DAV-DZ100 home cinema set aangesloten via de scartaansluiting. Dit werkt allemaal prima!
Echter heb ik via de HDMI aansluiting mijn PS3 en een HDD Multimediabox aangesloten waarvan het mij maar niet lukt om het geluid hiervan via de home cinema set te laten lopen. Ik kan van deze twee apparaten alleen geluid via de tv speaker krijgen. Ik heb al van alles geprobeert maar zonder resultaat.

Wie o wie herkent dit probleem en kan mij hiermee verder helpen?

alvast bedankt!

Groeten,

Danny

Verwijderd

op je tv heb je ook een optie waarbij je kan kiezen of je het geluid van je tv wil halen of je surround set!

even kijken op je tv instellingen ergens bij audio :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:00:
op je tv heb je ook een optie waarbij je kan kiezen of je het geluid van je tv wil halen of je surround set!

even kijken op je tv instellingen ergens bij audio :)
Klopt! Maar welke optie ik ook kies, blijft stil...

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:32
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:06:
[...]

Klopt! Maar welke optie ik ook kies, blijft stil...
Kan aan mij liggen, maar over het algemeen gebruik je de SCART aansluiting van je Home Cinema set alleen om DVD's(etc) op de TV weer te geven, niet om het geluid wat de TV ontvangt terug te geven. Het geluid van de PS3 en de HD box zal dan ook alsnog direct naar de Home Cinema set toe moeten of je moet je achterop de TV via de tulp/optische uitgang aansluiten op de Home Cinema set om alle ingangssignalen van de TV weer terug te sturen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rctworld op 15-11-2008 12:35 ]