Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Iemand gevraagd die een xs4all account heeft

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 16:02

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Sorry voor de rare titel, maar ik ben op zoek naar iemand die bij xs4all zit en mijn even uit de brand kan helpen. Ik heb altijd een xs4all email adres gehad maar de persoon waar die email adres opstond is overleden dus is mijn email adres een hele tijd geleden gewist. Nu heb ik van te voren een heleboel zaken overgezet naar een ander email adres maar ben er toch een aantal vergeten waaronder een zeer belangrijke waardoor ik nu niet even bij informatie kan komen, en niet mogelijk is om het om te laten zetten door het bedrijf. Ik vraag hierbij even de hulp in om te kijken of het oude email adres van mij aan te maken is en de gegevens op te vragen dit alles zou ongeveer een uur duren. Ik ben bereid om telefonisch contact te maken met de gene die mij kan helpen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Ik zit bij xs4all, maar ik denk dat je toch altijd het beste zelf contact moet opnemen bij xs4all zelf. Want uit je posting begrijp ik dat het betreffende mail-adres verwijderd is door xs4all zelf, omdat je persoon in kwestie die het email adres had overleden is?

Ik weet uit eigen ervaring dat xs4all vaak bereid is om net dat beetje meer extra service te geven dan de gemiddelde provider. Ik zou zeggen, bel ze eens en leg je situatie uit. Wel verstandig is dat je info kan geven aan xs4all waaruit blijkt dat je wel degelijk familielid bent van de persoon.

Succes!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 12:00 . Reden: typefautje :) ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
En hoe denk je dat een xs4all account bij een andere xs4all account naar binnen kan? Het is niet 1 groot open netwerk waar iedereen andermans email kan lezen...

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:48

Nietzman

Woei!

Nee, maar men kan wel even een tijdelijk mailalias aanmaken met de naam van het 'oude' mailadres.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 08:03

SeatRider

Hips don't lie

Megamind schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:01:
En hoe denk je dat een xs4all account bij een andere xs4all account naar binnen kan? Het is niet 1 groot open netwerk waar iedereen andermans email kan lezen...
Dat hoeft ook niet, ik denk dat TS gewoon zijn vroegere account/alias even aangemaakt wil hebben, zodat hij er wat password reminders naartoe kan laten sturen. Daarna kan ie weer weg. Overigens denk ik dat XS4ALL gebruikte emailadressen nog een tijdje geblokkeerd laat, en dat dit trucje dus niet gaat werken.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Personen die bij xs4all zitten mogen meerdere email adressen aanmaken ik wil even mijn oude email adres aanmaken en daarna de gegevens opvragen bij het bedrijf die ze naar dat email adres wil sturen. Aangezien het email adres weer bestaat en ook toegankelijk is heb ik de informatie die ik nodig heb.
SeatRider schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:06:
[...]

Dat hoeft ook niet, ik denk dat TS gewoon zijn vroegere account/alias even aangemaakt wil hebben, zodat hij er wat password reminders naartoe kan laten sturen. Daarna kan ie weer weg. Overigens denk ik dat XS4ALL gebruikte emailadressen nog een tijdje geblokkeerd laat, en dat dit trucje dus niet gaat werken.
Dat doen ze ook voor 2 maanden als ik het goed heb is die tijd nu voorbij.

[ Voor 46% gewijzigd door we_are_borg op 15-11-2008 12:09 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Maar als die gegevens zo belangrijk zijn, kan je dan niet beter dat bedrijf bellen en het verhaal uitleggen? Of een emailtje sturen?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik heb er niet zo'n last van hoor .. stuur maar even een pushmessage met het adres dan probeer ik het even voor je

Iperf

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
fish schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:14:
ik heb er niet zo'n last van hoor .. stuur maar even een pushmessage met het adres dan probeer ik het even voor je
pm gestuurd.

Iedereen bedankt voor de hulp, ik hoop dat ik erbij kan komen.

Pagina: 1