You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
Ik weet uit eigen ervaring dat xs4all vaak bereid is om net dat beetje meer extra service te geven dan de gemiddelde provider. Ik zou zeggen, bel ze eens en leg je situatie uit. Wel verstandig is dat je info kan geven aan xs4all waaruit blijkt dat je wel degelijk familielid bent van de persoon.
Succes!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 12:00 . Reden: typefautje :) ]
Dat hoeft ook niet, ik denk dat TS gewoon zijn vroegere account/alias even aangemaakt wil hebben, zodat hij er wat password reminders naartoe kan laten sturen. Daarna kan ie weer weg. Overigens denk ik dat XS4ALL gebruikte emailadressen nog een tijdje geblokkeerd laat, en dat dit trucje dus niet gaat werken.Megamind schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:01:
En hoe denk je dat een xs4all account bij een andere xs4all account naar binnen kan? Het is niet 1 groot open netwerk waar iedereen andermans email kan lezen...
Nederlands is makkelijker als je denkt
Dat doen ze ook voor 2 maanden als ik het goed heb is die tijd nu voorbij.SeatRider schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:06:
[...]
Dat hoeft ook niet, ik denk dat TS gewoon zijn vroegere account/alias even aangemaakt wil hebben, zodat hij er wat password reminders naartoe kan laten sturen. Daarna kan ie weer weg. Overigens denk ik dat XS4ALL gebruikte emailadressen nog een tijdje geblokkeerd laat, en dat dit trucje dus niet gaat werken.
[ Voor 46% gewijzigd door we_are_borg op 15-11-2008 12:09 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
pm gestuurd.fish schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:14:
ik heb er niet zo'n last van hoor .. stuur maar even een pushmessage met het adres dan probeer ik het even voor je
Iedereen bedankt voor de hulp, ik hoop dat ik erbij kan komen.