Geen inspiratie
Verwijderd
OEM=geen mooie doos, geen games, geen extra ongein.
Retail=wel mooie doos, wel games en extra's
Wat de games en extra's zijn kun je op ati.com vinden.
Je krijgt in beide gevallen dus dezelfde kaart.
Retail=wel mooie doos, wel games en extra's
Wat de games en extra's zijn kun je op ati.com vinden.
Je krijgt in beide gevallen dus dezelfde kaart.
idd wat Rene zegt, maar bij de Radeon is de retail versie ook sneller (geldt alleen voor de 64MB uitvoering). De OEM versie draait namelijk op 166MHz Core en 166MHz DDR Memory. De retail versie draait 183MHz Core en 183MHz DDR Memory. Die laatste heeft dus een 10% hogere kloksnelheid!
Ik denk dat de core precies hetzelfde is, alleen anders geklokt. Maar daar is iets aan te doen 
Alleen het geheugen is altijd de vraag. Daar heb je vaak dat op een retail ander geheugen zit als op een OEM, scheelt dan weliswaar een 0,5 nanosec ofzo. Maar dat scheelt dus wel...
Ok dan weet ik genoeg. Als ik hem koop word het de retail.
Alleen het geheugen is altijd de vraag. Daar heb je vaak dat op een retail ander geheugen zit als op een OEM, scheelt dan weliswaar een 0,5 nanosec ofzo. Maar dat scheelt dus wel...
Ok dan weet ik genoeg. Als ik hem koop word het de retail.
Geen inspiratie
Goed plan, alleen slecht leverbaar.Als ik hem koop word het de retail.
(Trouwens geen games maar bewerkingssoftware van Ulead. Geen idee waarvoor, nog geen tijd gehad)
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
doe oem versie is makkelijk te klokken naar 183 mhz ik heb hem zelfs tot 200 gekregen (core en mem) maar dan liep het zaakje naar een tijdje stressen vast !
ik wou ook wachten met het kopen van de retail versie, maar die retail versie is bijna nergens aan te komen
:):)
ik wou ook wachten met het kopen van de retail versie, maar die retail versie is bijna nergens aan te komen
:):)
Bij mij loopt ie niet vast op 200/200 maar krijg ik bij het scrollen rare kleine roze en paarse stipjes rechts in mijn scherm (bijna niet zichtbaar maar irritant genoeg) Dus ik hou hem max op 192/192 dan is het scherm onder alle omstandigheden prima!
-=oh en ik heb dus een OEM-versie omdat de retail nergens leverbaar was en dat was nog voor de prijsdaling
en zal het er nu niet beter op geworden zijn=-
-=oh en ik heb dus een OEM-versie omdat de retail nergens leverbaar was en dat was nog voor de prijsdaling
Pagina: 1