Toon posts:

sIFR werkt niet op mijn PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik hoop dat ik dit topic op de juiste plek open... Mijn probleem is dat ik in geen enkele browser meer sIFR heb. Heeft iemand enig idee waar ik kan instellen dat mijn PC dat gewoon moet toestaan en dat sIFR weer functioneert?

Alvast dank,

Rudolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:21

orf

sIFR is een combinatie van JavaScript en Flash. Werkt Flash wel gewoon in je browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lokaal (file://c: ...) werkt sIFR niet meer, ik geloof vanwege veiligheidsredenen.

Misschien dat het met fromLocal=1 wel werkt:
fromLocal (Boolean)
Allow sIFR to run when loaded from the localhost domain. You don't have to add localhost to the domains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, Flash werkt wel, en javascript ook trouwens. Het is trouwens een probleem van mijn PC. Het is niet zo dat de websites die ik met sIFR maak het op een andere computer ook niet doen. Daar werkt het wel correct. Aleen op mijn eigen PC wordt het dus niet weergegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Dan heb je waarschijnlijk een verkeerde versie van Flash geïnstalleerd. Werkt http://dev.novemberborn.net/sifr3/beta/demo/ wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De sIFR op die pagina werkt inderdaad wel. Ik heb net de laatste Flash Player, versie 10 geinstalleerd. Echter, het werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Je zou dan kunnen proberen om de font-SWF's opnieuw te exporteren met de FLA van de nieuwste sIFR versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar ligt het niet aan. Het is eerder een foute of verkeerd ingestelde internet optie. Op andere PC's werkt het namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dB90
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09 17:28
En wij moeten nu gokken naar jouw instellingen en daarbij rekening houden met wat je al geprobeerd hebt? :P Gaat niet lukken O-)

Webberry Webdevelopment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dus de demo pagina doet het wel maar jouw eigen versie niet? Dan kan het toch heel goed dat jij iets verkeerd doet met je implementatie? Anders dan zit je in W&G helemaal fout ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 15:31
Voor sIFR 3 moet je vanaf een webserver hosten, kan niet via file protocol om een of andere reden.

|>

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sIFR2. Maar het werkt dus wel op andere PC's, alleen kan ik het zelf niet zien. Ook andere sites die sIFR2 gebruiken zie ik gewoon de HTML headers ipv de sIFR headers. Zowel lokaal als online werkt het niet.

Niemand die toevallig weet welke internetinstelling dat blokkeert? Via Google kan ik er bijzonder weinig over vinden en ben te leek om te weten welke instelling(en) dit blokkeert.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 18:36 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Hmmm best creatief, ik kom er net achter dat sinds een paar dagen sIFR bij mij ook niet meer werkt in Firefox, wel in IE7...? Recente patch in FF die sIFR breekt of zo?

(en dan heb ik het dus over third-party sIFR zoals bij KPN en Rabobank)

[edit]
sIFR lijkt wat bitchy te zijn over versies in FF...

[ Voor 51% gewijzigd door curry684 op 20-11-2008 18:51 ]

Professionele website nodig?

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Sifr geeft problemen sinds ik flash 10 installeerde, maar ik kan nergens references of oplossingen vinden :(

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dat kan bij mij ook wel de reden zijn hoor - we gebruiken sIFR zelf niet ten faveure van server-side rendering, dus kan best dat mijn sIFR ook 'broken' is sinds ik Flash 10 tijdje terug geinstalleerd heb.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cousin Boneless
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-02 12:55
Ik zag ook dat sIFR 2.0.7 niet meer functioneerde in Firefox 3. Gelukkig werkte de toen laaste release van sIFR3 (sifr3-r436) wel (zie demo). Heb niet uitvoerig getest, maar in FF3, IE6 en IE7 heb ik geen problemen geconstateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
curry684 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:44:
Hmmm best creatief, ik kom er net achter dat sinds een paar dagen sIFR bij mij ook niet meer werkt in Firefox, wel in IE7...? Recente patch in FF die sIFR breekt of zo?

(en dan heb ik het dus over third-party sIFR zoals bij KPN en Rabobank)

[edit]
sIFR lijkt wat bitchy te zijn over versies in FF...
Thnx voor de link! Op mijn werk zie ik na een Flash update inderdaad ook geen sIFR meer.
Pagina: 1