Legale gratis manieren?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Hey hallo,

ik vroeg me af, ik ben redelijk nieuw voor Apple uberhaupt, of er een plek is (other then the appstore) waar mensen (soort forum ofzo?) hun iphone 3g software plaatsen die wel legaal is ook. dus niet dat je zon jailbreak ding moet uitvoeren.

De reden dat ik dit eigenlijk vraag: Ik wil graag net als de jailbreak versie iets van Theme's hebben op mn phone, of een lijst met echt goede apps (al heb ik er wel wat gevonden op dit forum, het is lang niet alles denk ik). Het probleem is dat internet VOL met sites staat die een lijst hebben van jailbreak troep die allemaal stoere dingen kunnen zoals: je iPhone video's laten opnemen, je bar aan de onderkant meer dan 4 items laten bevatten, themes! enz.

Ik dacht, dit is vast de plek dat ik dat kan vragen!

groeten,

Angelo

[ Voor 0% gewijzigd door semicon op 14-11-2008 23:18 . Reden: btw, ik vind de appstore traag en on overzichtelijk kan niet eens filteren op "gratis alleen"ofzo... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:12
Je geeft zelf al aan dat het internet volstaat met howto's en sites om te jailbreaken, wat houd je tegen om je iPhone te jailbreaken en gratis apps te installeren? Die 'jailbreak troep' is de enige manier om iets op je iPhone te krijgen buiten de AppStore om, dus je hebt geen keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tja, je bent nu tegen het grootste nadeel (imho) van Apple aangelopen. Alles moet via de Appstore, of iTunes, of whatever. Sommigen zijn hier heel gelukkig mee, anderen zullen zich het jailbreaken eigen moeten maken.

vv: Niet alleen de iPhone, ook de iPod verianten hebben hier mee te maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Edmin op 15-11-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Edmin schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 23:34:
Tja, je bent nu tegen het grootste nadeel (imho) van Apple iPhone aangelopen. Alles moet via de Appstore, of iTunes, of whatever. Sommigen zijn hier heel gelukkig mee, anderen zullen zich het jailbreaken eigen moeten maken.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 23-09 14:21
Wel leuk hoe de tendens steeds meer hatend richting de jailbreak community wordt, gewoon door foute voorlichting. Er is nog nóóit een telefoon kapot gegaan door jailbreaken. Je kunt áltijd restoren. Ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand zijn garantie erdoor is misgelopen, al heb ik daar geen hard bewijs voor. Jailbreaken is in 10 minuten gebeurd in 5 simpele stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Laatst online: 20-08 14:04
--Christiaan-- schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:25:
Wel leuk hoe de tendens steeds meer hatend richting de jailbreak community wordt, gewoon door foute voorlichting. Er is nog nóóit een telefoon kapot gegaan door jailbreaken. Je kunt áltijd restoren. Ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand zijn garantie erdoor is misgelopen, al heb ik daar geen hard bewijs voor. Jailbreaken is in 10 minuten gebeurd in 5 simpele stappen.
Ja maar het is toch illigaal dus ik mag toch niet vragen hoe het werkt? (althans... niet op dit forum? volgens de regels, of valt dit onder klussen ofzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet illegaal. Er staat nergens in de wet dat je je iPhone niet mag jailbreaken. Het wordt alleen niet ondersteunt door Apple, het is gewoon een onofficiele manier om software te installeren op je iPhone. En je kan inderdaad altijd je iPhone herstellen naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Bij mijn weten is jailbreaken hier gewoon toegestaan, daar was laatst een stemming over, net zoals t hackintoshen.

Dus gewoon Quickpwn downloaden, stapjes volgen, zo gebeurd ;)

Op eigen risico uiteraard, mocht t toch fout gaan, wat t bijna nooit gaat , ben ik het niet schuld.

[ Voor 36% gewijzigd door Dutch_Razor op 15-11-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:35
maar dit is niet voor de ipod touch 2G toch, of hiervoor al iets te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:12
RVE_NL schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:21:
maar dit is niet voor de ipod touch 2G toch, of hiervoor al iets te vinden?
Of je gebruikt zelf Google even. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Christiaan-- schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:25:
Dat zeg je wel leuk, maar je moet ze de kost geven die hun iPhone niet meer kunnen restoren ineens (vast blijven hangen in DFU, iTunes foutmelding etc, etc) Ik zelf zat ook met een gejailbreakte iPhone die niet meer wilde restoren. Uiteindelijk is het me na veel gedoe en heel veel zoeken op internet en proberen gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 17:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:16:
[...]

Dat zeg je wel leuk, maar je moet ze de kost geven die hun iPhone niet meer kunnen restoren ineens (vast blijven hangen in DFU, iTunes foutmelding etc, etc) Ik zelf zat ook met een gejailbreakte iPhone die niet meer wilde restoren. Uiteindelijk is het me na veel gedoe en heel veel zoeken op internet en proberen gelukt.
Dus issie niet stuk ;)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Dit topic gaat al redelijk offtopic. Het is inmiddels duidelijk dat het alleen kan m.b.v. jailbreaken. De informatie over het jailbreaken kun je vinden in [iPhone & iPod touch] Jailbreaken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.