Toon posts:

Suggestie over Gamma Flux

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heydepey enzo, ik doe dus ook af en toe Gamma Flux, maar mijn client wil dus absoluut niet flushen :( , (en ja, ik heb v1.07), en kreeg toen het idee dat het misschien wel een goed idee is om een adresje (bv gf-flush@dutchpowercows.org) aan te maken waar je je buffers naar toe kan mailen, en dat die dan geflushed kunnen worden? (Ook omdat ik hoor dat meerdere mensen problemen hebben met flushen).

Is dit technisch mogelijk? Wil iemand dat doen? Sequence, voel jij je geroepen als GF-promoboy? :)

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
213.207.14.23 poort 4356

is een snelle proxy van Zoiah , wil dat niet lukken dan hoor ik het graag van je

iets met lenzen

• Melkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 21:14
Je kunt ze ook op mijn (eveneens snelle) proxy dumpen. 195.38.196.246 poort 4356.

Of mail ze naar me (pwillem@bart.nl).

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij niet om de proxy's, die ken ik wel, het gaat mij gewoon in het algemeen over een flush email addy, voor de gammaflux-ers, ik weet namelijk niet of die er al is, bij rc5 wel.

Het gaat mij meer om een reactie van de DPC-Crew hierop, hoe ze hier tegenover staan met betrekking op een @dutchpowercows.org adres.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ehm, je wilt met het hele team onder 1 email adres gaan flushen ?

Verwijderd

nee ik denk dat hij bedoelt dat je daar je buffs heen kan sturen als het flushen jou niet lukt
dat diegeen van dat email adres dan de buffs voor jou flushed

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
hmmmm, 4000 buffertjes per dag met de hand flushen :9~ ;)

heeft Dcypher die service zelf niet? Persoonlijk lijkt het me nm te "zeldzaam"(dat mensen ECHT niet kunnen flushen) om er een apparte service voor op te zetten :)

We spend our years as a tale that is told

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ik wil je best helpen, email adres staat in profile.. maar ben niet van plan om voor heel dpc te gaan lopen flushen :z

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, wat DS-Meef zei, en zelf heb ik er niet zo problemen mee (ik richt me toch vooral op rc5), maar dacht dat zoiets wel leuk zou zijn om te hebben
Pagina: 1