Toon posts:

Vragen voor ASUS notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Verwijderd

Topicstarter
Hello fellows,

ik zit nu al twee maandjes zonder laptop op de hogeschool, en de nood wordt steeds groter.

Deze week ben ik dan ook eens in de Fnac in Gent binnengestapt en is mijn oog gevallen op een ASUS die tentoongesteld werd.

Het gaat om de volgende:

ASUS X56TR-AP057C
AMD Turion 64 x 2 RM72 (2,10GHz / 1MB Cache / 800 MHz FSB)
4GB DDR2 RAM
320GB SATA HD
DVD+/-RW - Blu-Ray
15,4" TFT (widescreen 1280x800)
ATI Mobility Radeon HD3470 (256MB)
Gewicht: 2,8kg

Prijs: €799,00

Met een nieuwe laptop moet ik vooral zware grafische programma's kunnen draaien zoals Photoshop, AutoCAD en renderprogramma's.

Ikzelf weet amper iets van notebooks, laat maar staan van AMD's (altijd al Intel gehad). Ook vind ik amper iets van informatie over dit model op het internet.

Iemand die ervaring heeft hiermee? Iemand die weet wat dit allemaal kan?

Alvast bedankt.

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Voor die prijs kun je ook wel een betere laptop vinden hoor, ook van Asus. Ik zou voor eentje met bijvoorbeeld een Intel Core 2 Duo T8400 gaan en een NVIDIA 9600GT grafische kaart. Ook de resolutie is wel laag maar ja een 15 inch laptop met bijvoorbeeld een 1650x1050 resolutie is wel een stukje duurder....

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:13
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.